//
کدخبر: ۳۴۰۵۲۰ //
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اقتصادی:

باید با مناطق آزاد مهربان تر برخورد کرد/ مناطق آزاد در زمینه حکمرانی واحد دچار آشفتگی هستند

متاسفانه مناطق آزاد ما در زمینه حکمرانی واحد دچار آشفتگی هستند. هر وزارتخانه ای قوانین خاص خود را اعمال می کند و توجه ای به اثرات مخرب این قوانین در سایر دستگاه ها ندارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اقتصادی در گفت وگوی زنده با شبکه دو سیما گفت: متاسفانه مناطق آزاد ما در زمینه حکمرانی واحد دچار آشفتگی هستند. هر وزارتخانه ای قوانین خاص خود را اعمال می کند و توجه ای به اثرات مخرب این قوانین در سایر دستگاه ها ندارد.

دکتر سعید محمد با اشاره به اینکه باید با وضع قوانین دقیق و کارشناسی شده از تخلفات مالیاتی و ورود کالا‌های قاچاق به کشور جلوگیری کرد  گفت: باید با مناطق آزاد مهربان تر برخورد کرد، ما نیز وظیفه داریم جلوی یکسری از تخلفات در مناطق را بگیریم. قانون باید راه این تخلفات را ببندد، اگر تخلفی هم در این مناطق صورت می گیرد باید به صورت نقطه زنی جلوی آن گرفته شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی با وضع یکسری از قوانین موضوعات اقتصادی و کاری را دچار اختلال می کند، همچنین در مقرراتی که توسط دستگاه ها ابلاغ می شود مثلا ممنوعیت صادرات کالا بدون کارشناسی قبلی، فعالان اقتصادی را دچار مشکل می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان