//
کدخبر: ۳۴۰۰۹۴ //

پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۷ بهمن؛ تداوم روند نزولی؟

امروز تحت تاثیر اخبار مثبت مذاکرات، دلار کاهش را تجربه کرد و وارد کانال ۲۶هزارتومان شد.

پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۷ بهمن؛ تداوم روند نزولی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز بازار ارز تحت تاثیر اخباری که شب گذشته مبنی بر رفع برخی از تحریم‌های هسته‌ای ایران توسط آمریکا منتشر شد، با کاهش هزارتومانی دلار مواجه شد.

به این ترتیب دلار آزاد که تا روز گذشته در محدوده قیمتی ۲۷هزار و ۵۰۰تومان مبادله می‌شد، صبح امروز معاملات را در کف این کانال و قیمت ۲۷هزارتومان آغاز کرد.

کمی بعد وارد کانال ۲۶هزارتومان شد و تا میانه این کانال نیز پیش رفت و در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۵۰۰تومان معامله می‌شود.

 

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۸۴۸تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۴۲تومان برای فروش اعلام کرد که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۰۰تومان را نشان می‌دهد.

 
 

روز پنجشنبه دلار، ۲۴هزار و ۹۸۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۹۲تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز امروز در صرافی‌ها ۲۸هزار و ۴۳۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۰۴تومان برای فروش اعلام شد که نسبت به روز گذشته حدود ۳۰تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد. این درحالیست که روز پنج شنبه یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۸هزار و ۴۶۶تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۳۱تومان برای فروش معامله می‌شد.

در صرافی ملی نیز دلار نسبت به روز پنجشنبه تغییر قیمت چندانی نداشته و ۲۵هزار و ۱۵۰تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۹۹تومان برای خرید قیمت خورده است.

روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی، ۲۵هزار و ۱۶۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۱۲برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸هزار و ۶۲۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۳۳۹تومان برای خرید نمایان شده که نسبت به روز پنجشنبه حدود ۲۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

روز پنجشنبه این اسکناس در صرافی ملی، ۲۸هزار و ۶۰۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۳۱۷تومان برای خرید نمایان شده است.

تحلیلگران فنی پیش بینی می‌کنند با قوت گرفتن بیشتر اخبار توافق، دلار روند نزولی خود را ادامه دهد و طی روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان