//
کدخبر: ۳۳۹۰۸۵ //

قیمت شاهین سایپا (بهمن ماه ۱۴۰۰)

اگر می‌خواهید از قیمت شاهین سایپا در روز چهارشنبه شش بهمن ماه ۱۴۰۰ اطلاع پیدا کنید، دعوت می‌کنیم خبر پیش رو را تا انتها بخوانید و درباره جدیدترین قیمت سایپا شاهین اطلاعات دقیقی به دست آورید.

قیمت شاهین سایپا (بهمن ماه ۱۴۰۰)
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین جدیدترین سدان بومی سایپا به حساب می‌آید که بر اساس پلتفرم SP100 ساخته شده و گفته می‌شود ساختار آن مشابه خودرو چینی ولکس C30 است. ضمنا این پلتفرم در اصل به کمپانی بزرگ تویوتا ژاپن تعلق دارد و در ساخت یکی از نسل‌های قدیمی تویوتا یاریس به کار می‌رفته است.

 

شاهین طراحی زیبایی دارد اما فرم چراغ‌های عقب آن کمی ناهماهنگ با سایر نواحی به نظر می‌رسد. این خودرو با موتور توربوشارژ هشت سوپاپ m15TC (نسخه پرخوران موتور تیبا)  به قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر، وارد بازار شده است. یک گیربکس پنج دنده دستی هم نیروی موتور شاهین را به سوی محور چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. البته گویا در آینده یک موتور شانزده سوپاپ و یک گیربکس اتوماتیک CVT شش سرعته ساخت شرکت پانچ بلژیک هم برای سایپا شاهین اتومات در نظر گرفته خواهد شد.

قیمت شاهین سایپا در کارخانه معادل ۳۴۳ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان اعلام شده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت این خودرو در بازار برابر ۳۴۵ میلیون تومان است.

 
جدول قیمت سایپا شاهین – شش بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد ( کیلومتر)

قیمت (تومان)

سایپا شاهین G

۱۴۰۰

صفر

۳۴۵ میلیون (بازار)

سایپا شاهین G

۱۴۰۰

صفر

۳۴۳ میلیون و ۶۹۳ هزار(کارخانه)

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان