//
کدخبر: ۳۳۷۶۶۵ //

بیت کوین جان گرفت/ جهش قیمت آلت کوین ها

بیت کوین بالاخره به 43 هزار دلار رسید. این ارز دیجیتال با رشد بیش از دو درصدی طی روز گذشته، به زحمت توانسته چند بار سطح 43 هزار دلاری را لمس کند.


بیت کوین جان گرفت/ جهش قیمت آلت کوین ها
به گزارش فرتاک نیوز،

هم اکنون بیت کوین حوالی همین 43 هزار دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم بهبود نسبتا خوبی داشته و به منفی 7  درصد رسیده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 25 میلیارد دلار بوده است. با افتی که بیت کوین طی مدت اخیر داشته، ارزش بازار آن تا سطح 805 میلیارد دلار پایین آمده است. ارزش بازار بیت کوین زمانی به بیش از یک تریلیون دلار رسیده بود.

درمورد بیت کوین، هنوز هم معامله گران در انتظارند تا ببینند آیا تقاطع مرگ ظاهر می شود یا نه. تقاطع مرگ زمانی ظاهر می شود که میانگین متحرک 50 روزه، از بالا به سمت پایین، میانگین متحرک 200 روزه را قطع کند. در چنین شرایطی عموما افت بیشتر در انتظار خواهد بود. البته هنوز این این اتفاق رخ نداده و باید دید در روزهای آینده معاملات چگونه رقم خواهد خورد.

اتریوم، چابک تر از بیت کوین

رشد امروز اتریوم بیشتر از 5 درصد بوده است. ارز دوم بازار طی یکی دو هفته اخیر نشان داده چابک تر از بیت کوین است و در بازار صعودی، رشد بیشتری نسبت به بیت کوین ثبت می کند. البته که در روند نزولی هم افت بیشتری را از این ارز شاهد خواهیم بود.

ارزش معاملات اتریوم طی روز گذشته 14 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود 30 درصدی داشته است. اتریوم با وجود رشد مناسبی که امروز داشته، هنوز در مقیاس هفتگی با بازدهی منفی 13 درصدی مواجه است.

جهش آلت کوین ها

مثبت شدن بیت کوین فرصت خوبی به آلت کوین ها داد تا خودی نشان دهند. امروز Fantom در میان 50 نماد برتر بازار بهترین عملکرد را داشته و بیش از 15 درصد رشد کرده است. NEAR Protocol هم 9 درصد رشد کرده است. در جهت معکوس هم Internet Computer قرارداشت که با افت 9 درصدی، بدترین عملکرد را در شبانه روز گذشته و در میان 50 ارز برتر بازار ثبت کرده بود. اما ناگهان در این ارز یک جهش قیمت سریع رخ داد و آن را از منفی 9 درصد، به مثبت یک درصد رساند.

 
 

در نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال و در میان 16625 نماد، بهترین عملکرد را ETH Fan Token داشته که بیش از 1900 درصد رشد کرده است. Bunscake و Hatoken دیگر ارزهایی هستند که بیش از هزار درصد رشد طی 24 ساعت گذشته داشته اند.

در میان نمادهای منفی هم Lympo Market Token بیش از 91 درصد ارزش خود را طی یک روز از دست داده است. NinjaFloki هم که با نوسانات عجیب طی چند روز گذشته همه را متعجب کرده بود، امروز 81 درصد منفی خورده و سقوطی عجیب را ثبت کرده است.

ارزش بازار به بالای دو تریلیون دلار رسید

ارزش بازار رمز ارزها طی 24 ساعت گذشته با رشد 3.9 درصدی به بیش از دو تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات این بازار در شبانه روز گذشته 90 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته افت 15 درصدی داشته است. از این رقم 70 میلیارد دلار معادل 78 درصد ارزش تمام معاملات، مربوط به معاملات استیبل کوین ها بوده است.

امروز دامیننس بیت کوین (نسبت سهم بازار بیت کوین در مقایسه با سایر ارزها) نیز با افت نیم درصدی، دوباره به زیر 40 درصد رسیده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان