//
کدخبر: ۳۳۶۷۸۹ //

قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

در سال 2022 قیمت بیت کوین تحت تاثیر پذیرش توسط شرکت‌های بزرگ و تقاضا تعیین خواهد شد و برخی احتمال می‌دهند، تا پایان سال رکورد 100 هزار دلار برای بیت کوین ثبت شود.


قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می‌رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و در نهایت زیر مرز 1830 دلار ( 1829.8 ) قرار گرفت. تحلیل‌گران معتقد بودند مرز 1830 دلار برای طلا از نظر تکنیکال بااهمیت است و اگر قیمت طلا از این مرز عبور کند، می‌تواند وارد فاز صعودی جدیدی شود. بازار طلا در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است و قیمت طلا در شروع معاملات امروز مسیر صعودی خود را ادامه نداد و قدری به سمت عقب بازگشت. قیمت طلا در ساعت 12 و 7 دقیقه عصر امروز به وقت ایران 1822 دلار بود.  مسئله تورم در اقتصادهای بزرگ دنیا، نگرانی‌ها در مورد فراگیری گونه جدید ویروس کرونا و تاثیر آن بر رشد اقتصادی، سیاست‌های انقباضی برای مقابله با تورم و واکنش منفی بازار سهام به این انقباض پولی، تقویت شاخص دلار به ویژه در مقابل یورو و افزایش قیمت انرژی همراه با بازگشایی اقتصاد جهانی از مهم‌ترین متغیرهایی هستند که روند قیمتی طلا در سال 2022 را رقم خواهند زد.

قیمت طلا

قیمت بیت کوین ثابت ماند و اتریوم رشد کرد

قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 8 دقیقه عصر امروز به وقت ایران 47 هزار و 19 دلار گزارش می‌شد و تغییر محسوسی نسبت به 24 ساعت گذشته نداشت. سرمایه بازار بیت کوین 890 میلیارد دلار گزارش می‌شد و بیشترین و کمترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 2.3 درصد اختلاف داشتند.

قیمت اتریوم 3 هزار و 810 دلار بود و بازدهی 24 ساعته آن در ساعت 12 و 11 دقیقه عصر امروز به وقت ایران مثبت بود. سرمایه بازار اتریوم 454 میلیارد دلار و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته 2.6 درصد گزارش می‌شد.

قیمت بیت کوین در سال 2022

تحلیل‌گران معتقدند عوامل متعددی بر قیمت بیت کوین در سال جاری تاثیر خواهد گذاشت. مهم‌ترین عواملی که می‌توانند قیمت بیت کوین را صعودی کنند پذیرش توسط شرکت‌های بزرگ و افزایش تقاضا است. برخی معتقدند قیمت بیت کوین این ظرفیت را دارد که در پایان سال 2023 به رقم 100 هزار دلار برسد، برخی دیگر نیز می‌گویند این هدف می‌تواند در سال 2022 محقق شود. درمقابل مواضع محتاطانه‌تر احتمال اینکه بیت کوین در سال 2022 از 70 هزار دلار عبور کند را پایین ارزیابی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان