//
کدخبر: ۳۳۳۰۰۵ //

قیمت پژو ۲۰۶ پایین آمد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۹ آذر ۱۴۰۰ بازار خودرو شکل نزولی به خود گرفت و غالب خودروهای پرتیراژ داخلی یا افت قیمت داشتند و یا بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

قیمت پژو 206 پایین آمد
به گزارش فرتاک نیوز،

انتظار اخبار مذاکرات هسته ای وین موجب شد تا علاوه بر آنکه بازار خودرو ترمز رشد قیمت را بکشد، دلار هم نزولی شود. به گفته فعالان اقتصادی در حال حاضر بخش عمده ای از بازارهای ایران چشم‌به‌راه نتایج مذاکرات هستند. بطوریکه با کوچکترین خبری شاهد ایجاد نوسان در بازارهای سرمایه و بازار خودرو هستیم.

این روند موجب شده تا خرید و فروش هم در بازار صورت نگیرد و خریدارن و فروشندگان در انتظار تثبت بازار باشند.

با این شرایط امروز ایران خودرویی ها در بازار با افت ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته بیشترین افت قیمت در بازار امروز به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» رسید این خودرو امروز افت ۲ میلیون تومانی قیمت داشت.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز می توان گفت امروز خانواده پژو در بازار افت ۱ تا ۲ میلیونی قیمت داشتند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز با افت ۲ میلیونی در بازار به ۲۶۲ میلیون تومان رسید و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم با افت ۱ میلیونی در بازار ۳۰۴ میلیون قیمت گذاری شد. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم امروز افت ۱ میلیونی را ثبت کرد و قیمت آن به ۳۰۱ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر در میان خانواده دنا هم امروز «دنا معمولی» بدون تغییر و با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» افت ۱ میلیون تومانی داشت و در بازار ۴۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر قیمت و با قیمت  ۲۹۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

همچنین با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF۷» بدون تغییر قیمت در بازار ۲۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار نداشت و ۳۲۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

1

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان