//
کدخبر: ۳۳۰۹۹۴ //

فروش کیلویی موبایل ممنوع شد

فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه که هر دستگاه آن، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد، با ورود دستگاه قضایی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متوقف شد.

فروش کیلویی موبایل ممنوع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست تخصصی بررسی وضعیت و مشکلات فرایند مبارزه با قاچاق کالا و مسائل مربوط به اموال تملیکی روز پنجشنبه با حضور رئیس دستگاه قضا و مسئولان ذیربط برگزار شد.

در بخشی از این نشست، عباس پوریانی «حاکم شرع» سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از یک اتفاق عجیب در امور اداری این سازمان خبر داد.

به گفته پوریانی، واحد تحویل گیری در اموال تملیکی به کیلو است و حتی تلفن همراه هم کیلویی تحویل داده می‌شود.

پوریانی گفت: وقتی کالایی به اموال تملیکی تحویل داده می‌شود واحد تحویل گیری به کیلوگرم است، مثلا ۱۰۰ کیلوگرم موبایل تحویل گرفتیم.

۴۸ ساعت بعد و در اولین روز کاری پس از جلسه مذکور، حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد.

در نامه‌ای که منتشر شده است، پوریانی با صدور دستوری، درخواست فروش ۸۳ کیلوگرم تلفن همراه را لغو کرده است و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده، درخواست مورد اشاره را جهت اصلاح رویه و رفع نواقص اعاده می‌کند.

در این دستور مقام قضایی، تاکید شده است، برای مواردی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ...، نوع، مدل، سریال و نیز تعداد آن‌ها باید به صورت واضح مشخص شود.

بدین ترتیب، با ورود دستگاه قضایی، فروش کیلویی و غیرحرفه‌ای کالایی مانند تلفن همراه که هر دستگاه آن با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایش، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد، در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متوقف شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان