//
کدخبر: ۳۳۰۶۷۹ //

رشد ۲ درصدی قیمت سکه طی یک روز/ قیمت دلار به سقف ۱۴۰۰ رسید

قیمت سکه با رشد ناگهانی قیمت طلا و ثبت بیشترین قیمت سالانه برای دلار نسبت به عصر دیروز حدود 2.2 درصد رشد کرد، اندازه حباب قیمتی سکه با وجود این رشد شدید خیلی بزرگ نبود.

رشد 2 درصدی قیمت سکه طی یک روز/ قیمت دلار به سقف 1400 رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت دلار بازار آزاد از ابتدای هفته جاری مسیر صعودی را دنبال کرد، به کانال 28 هزار تومان وارد شد و عصر روز گذشته روی 28 هزار و 250 تومان قرار گرفت. مرز حساس بعدی برای قیمت دلار 28 هزار و 300 تومان عنوان می‌شد. قیمت دلار بیشترین مقدار سال را در روز 8 مهر به ثبت رساند، که در نزدیکی 28 هزار و 390 تومان قرار گرفته بود. قیمت دلار در شروع معاملات امروز دوباره بالای مرز 28 هزار و 300 تومان قرار گرفت، دلار آمریکا امروز در حوالی 28 هزار و 400 تومان نیز مبادله شد، که از ابتدای سال سابقه نداشت.

رشد 2 درصدی قیمت سکه

قیمت طلای جهانی روز گذشته رقم‌هایی بالای 1860 دلار را به ثبت رساند و در ساعت 11 و 35 دقیقه صبح امروز به وقت ایران روی 1857 دلار قرار داشت، قیمت دلار بالای مرز 28 هزار و 300 تومان قرار گرفت و اگر قیمت سکه یه حرکت صعودی معنی‌دار به ثبت نمی‌رساند عجیب بود. قیمت سکه که عصر روز گذشته روی 12 میلیون و 275 هزار تومان قرار داشت، ظهر امروز حوالی 12 میلیون و 540 هزار تومان اعلام می‌شد. اندازه حباب قیمتی سکه با احتساب قیمت 28 هزار و 340 تومان برای دلار، 1.2 درصد به دست می‌آمد، حباب قیمتی سکه بزرگ نبود و نشان می‌داد حرکت‌های قیمتی در بازار سکه همچنان حساب‌شده است.

yek

قیمت دلار سنا به مرز 28 هزار تومان نزدیک شد

قیمت دلار آزاد امروز رقم‌هایی را ثبت کرد که از ابتدای سال سابقه نداشت، و قیمت دلار سنا و متشکل نیز تغییراتی مثبت را به ثبت رساندند، قیمت دلار سنا با رشد 406 تومانی به مرز 28 هزار تومان نزدیک شد و روی 27 هزار و 996 تومان قرار گرفت. حجم عرضه دلار در بازار متشکل با افت 35 درصدی نسبت به روز گذشته 7 میلیون و 49 هزار گزارش شد و با توجه به این که امروز پنج‌شنبه بود نمی‌توان گفت عرضه دلار در سطوح پایینی قرار داشت.

do

 

برای جمع‌بندی می‌توان گفت، قیمت دلار آزاد امروز رشد کرد و به سطوحی رسید که از ابتدای سال سابقه نداشت، قیمت دلار سنا به مرز 28 هزار تومان نزدیک شد. قیمت طلای جهانی روز گذشته جهش مثبتی داشت و قیمت سکه در واکنش به رشد قیمت طلا و دلار نسبت به روز گذشته 2.2 درصد افزایش یافت. عرضه دلار افت کرد، اما با توجه به اینکه امروز پنج‌شنبه بود، می‌توان گفت عرضه دلار هنوز در سطح بالایی قرار داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان