//
کدخبر: ۳۳۰۴ //

تاثیر حادثه پلاسکو بر بازار سکه و ارز

بازار سکه و ارز تحت تاثیر حادثه پلاسکو در شرایط نیمه تعطیل قرار دارد و بیشتر صرافی‌ها در پی وقوع این اتفاق کرکره‌های شان را پایین کشیده‌اند.

بازار آزاد سکه و ارز امروز - پنجشنبه ۳۰ دی ماه -  به دنبال آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو در شرایط سکون قرار دارد و خرید و فروش خاصی در بازار صورت نمی‌گیرد.

پس از حادثه دردناک امروز در ساختمان پلاسکو مشاهدات از بازار ارز و سکه حاکی از آن است بسیاری از صرافی‌ها مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند و تابلوی قیمت‌های خود را خاموش کرده‌اند.

بازار آزاد ارز و سکه تحت تاثیر این حادثه تلخ در شرایط سکون و نیمه تعطیلی قرار دارد و بر اساس آخرین مشاهدات عرضه و تقاضای چندانی در بازار دیده نمی‌شود و افرادی که از خیابان فردوسی حوالی آن در گذر هستند توجه چندانی به وضعیت بازار ندارند، هر چند که همچنان تعدادی از دلالان ارز در بازار دیده می‌شوند و بیشتر صرافی‌ها کرکره‌های خود را تحت تاثیر این حادثه پایین کشیده‌اند.

بر اساس آخرین بررسی‌ها از قیمت انواع ارز و سکه در بازار امروز به این شرح است:

به طور متوسط دلار آمریکا ۳۸۰۰ تومان خریده و ۳۸۶۵ تومان فروخته می‌شود. یورو ۴۲۳۲ تومان خریداری می‌شود و ۴۲۷۸ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در میان سایر ارزها پوند انگلستان ۴۷۷۰ تومان خریداری و ۴۸۳۵ تومان به فروش می‌رسد. از سوی دیگر لیر ترکیه ۱۰۴۰ تومان خریداری و ۱۰۷۵ تومان فروخته و درهم امارات ۱۰۷۱ تومان خریده و ۱۰۹۰ تومان به فروش می‌رسد.   

در میان انواع سکه در بازار امروز، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان خریده و یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان فروخته می‌شود. نیم سکه نیز ۵۹۲ هزار تومان خریداری و ۵۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. از سوی دیگر ربع سکه ۳۱۲ هزار تومان خریداری و ۳۱۷ هزار تومان فروخته و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان خریده و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان