//
کدخبر: ۳۳۰۲۲۴ //

قیمت مسکن در ناف تهران چند؟

قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر تهران از حداقل ۲۲ تا ۲۳ میلیون تومان شروع می‌شود و به بالای ۵۰ میلیون تومان می‌رسد. قیمت‌های ارزان‌تر مربوط به آپارتمان‌های ساخت اوایل دهه ۸۰ به قبل است.

قیمت مسکن در ناف تهران چند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت هر مترمربع  مسکن در مناطق مرکزی تهران از حدود ۲۲ میلیون تومان شروع می‌شود و به بالای ۵۰ میلیون تومان می‌رسد. در مناطق جمهوری، انقلاب، میدان ولیعصر تا محدوده هفت‌تیر و کریمخان می‌توانید خانه‌هایی با قیمت‌های در سطح خانه‌های نوساز جنوب شهر پیدا کنید اما قدمت این خانه‌ها معمولا به ابتدای دهه ۸۰ به قبل برمی‌گردد و نیاز به بازسازی دارد.

مشاوران املاک مناطق مرکزی تهران می‌گویند که هزینه نوسازی این خانه‌ها بالا است و از آنجا که معمولا تاسیسات آپارتمان‌های قدیمی مشکلات زیادی دارد، توصیه می‌شود افرادی اقدام به خرید این خانه‌ها کنند که علاوه بر بهای خرید خانه، مبلغی پس‌انداز برای رفع مشکلات احتمالی این خانه‌ها و نوسازی آن دارند.

بیشتر واحدهای مسکونی آگهی شده در مرکز شهر بالای یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. هرچند که بین این گزینه‌ها خانه‌هایی با قیمت پایین‌تر دیده می‌شود اما تعداد آنها بسیار محدود است و باید گفت که حداقل سرمایه‌ای که برای خرید خانه در مرکز شهر تهران نیاز است تقریبا حدود ۱.۵ میلیارد تومان است.

 

در ادامه شماری از آخرین آگهی‌های فروش مسکن در مرکز تهران را مشاهده می‌کنید:

قیمت مسکن در ناف تهران چند؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان