//
کدخبر: ۳۲۹۸۷۶ //

قرارداد ژاوی و بارسلونا فردا امضا می‌شود؟

سفر مدیران بارسلونا به دوحه باعث شده که ژاوی هرناندز، ستاره سابق این تیم، بیشتر از هر زمانی به بازگشت به نوکمپ نزدیک باشد.

قرارداد ژاوی و بارسلونا فردا امضا می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیران بارسلونا پس از اخراج رونالد کومان، سرجی بارخوان را به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب کردند اما از همان ساعات اولیه برکناری این مربی هلندی به دنبال جذب ژاوی هرناندز بودند.

این ستاره سابق بارسلونا نیز در روزهای اخیر علنا از علاقه‌اش برای قبول هدایت این تیم صحبت کرده اما به نظر می‌رسید که شرایط چندان آسان نیست، چرا که مدیران السد تنها خواهان مذاکره مستقیم با خوان لاپورتا بودند و رییس بارسا نیز به دوحه سفر کرد اما مدیران ارشدش را برای مذاکره با مدیران این تیم به قطر فرستاد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، ضیافت شامی در جریان مذاکره مدیران بارسلونا و السد برگزار شده و بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که مدیر برنامه ژاوی نیز در این جلسه حضور داشته است.

 

 

حالا بین اسپورت با انتشار خبری ادعا کرده که مدیران بارسلونا موفق شده‌اند نظر مثبت مدیران السد را جلب کنند و قرارداد رسمی بین این تیم و ژاوی هرناندز فردا امضا خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، ژاوی می‌تواند روز شنبه در دیدار بارسلونا برابر سلتاویگو در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا روی نیمکت این تیم بنشیند.

بسیاری از نزدیکان این مربی جوان پیش از این تایید کرده بودند که مذاکرات او با باشگاه بارسلونا از قبل انجام شده و توافق شخصی صورت گرفته است تا به محض اعلام موافقت مدیران السد، قرارداد او برای حضور روی نیمکت بارسا به امضا برسد.

پیش از این آ.اس نیز مدعی شده بود که ژاوی شخصا جلسه‌ای را با رییس باشگاه السد برگزار کرده تا با تکیه بر رابطه خوبی که در طول این سال‌ها بین این دو نفر جریان داشته، پاسخ مثبت را برای انتقال به نوکمپ دریافت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان