//
کدخبر: ۳۲۸۸۹۲ //

قیمت خودرو در بازار ترمز برید + جدول

امروز 5 آبان 1400 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو یک تا تا 3 میلیون تومان افزایش داشته است.


قیمت خودرو در بازار ترمز برید + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که با افزایش 250 تومانی قیمت دلار در بازار امروز قیمت خودرو از استپ خارج شد و سرعت گرفت. رشد قیمت خودور در بازار امروز در حالی رقم خورد که روز گذشته و با افت ناگهانی قیمت دلار در بازار شاهد درجا زدن قیمت خودرو بودیم، روندی که امروز تغییر کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو چندی است نرخ دلار در بازار نوسان پی در پی دارد و این امر علاوه بر سردرگمی بازارهای سرمایه ای، بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است، بطوریکه بازار خودرو که مدتی بود مسیر خود را از دلار جدا کرده بود مجدد با اثربخشی از قیمت دلار در بازار قیمت گذاری می شود.

از سوی دیگر هرچند بازار خودرو امروز با افزایش قیمت روبرو شد اما به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود است و این امر موجب فریز تا تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار خرید و فروش تاثیری نداشته باشد.   

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 صندوقدار» در بازار افزایش قیمت داشته اند.     

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

 
 

با این شرایط می توان گفت امروز «دنا معمولی» بیشترین رشد قیمت در بازار را به خود اختصاص داد و قیمت آن به 328 میلیون تومان در بازار رسید.  «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز رشد یک میلیونی قیمت را تجربه  کرد و در بازار امروز 468 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر قیمت «سورن پلاس» نیز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار به 313 میلیون تومان رسید ، اما «سمند LX با موتورEF7 » تغییر قیمت نداشت و در بازار 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده 206 هم «پژو 206 صندوقدار» تغییر قیمت در بازار نداشت، اما «پژو 206 تیپ 2» و  « پژو 206 تیپ 5» در بازار رشد 2 میلیون تومانی را ثبت کردند. با این شرایط «پژو 206 تیپ 2» در بازار با قیمت 251 میلیون تومان قیمت گذاری شد و « پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 295 میلیون تومان عرضه شد. اما «پژو 206 صندوقدار»  با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار به 292 میلیون رسید.

اما «رانا پلاس» امروز رشد 2 میلیونی را ثبت کرد و قیمت آن به 272 میلیون تومان رسید.  

ایران 5

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان