//
کدخبر: ۳۲۸۰۹۹ //

آخرین خبر درباره کارت اعتباری سهام عدالت

جدیدترین پیگیری ها در مورد کارت اعتباری سهام عدالت از بانک مرکزی حاکی از آن است که این بخشنامه به تمام پنج بانک مذکور ابلاغ شده است اما برخی از آن‌ها براساس سیاست اجرایی خود این کارت اعتباری صادر می‌کنند یا نمی‌کنند.

آخرین خبر درباره کارت اعتباری سهام عدالت
به گزارش فرتاک نیوز،

سهام عدالت از جمله خبر هایی است که مردم همیشه پیگیر آن هستند. مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی تا سقف ۵۰ تا ۶۰ درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند. با استفاده از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید، به صورت اعتباری خرید کنند. براساس این طرح، مشمولان سهام عدالت تا یکسال فرصت دارند وجه را به بانک تسویه کنند.

روند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت از ۲۵ بهمن پارسال برای مشمولان سهام عدالت فراهم شده است.  تاکنون  فقط دو بانک ملی و تجارت برای صدور این کارت اعلام آمادگی کرده‌اند

در اوایل تیرماه سال جاری بانک مرکزی در راستای افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید را به پنج بانک «ملی ایران»، «ملت»، «صادرات ایران»، «تجارت» و «رفاه کارگران» ابلاغ کرد که بر این اساس هر یک از بانک‌های نام برده شده می‌توانند حداقل ۲۰۰ هزار فقره کارت برای کلیه اشخاص حقیقی تا سقف هفت میلیون تومان از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزان از سهام خود را نفروخته‌اند و کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، با سقف فردی معادل هفت میلیون تومان صادر کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان