//
کدخبر: ۳۲۷۹۷۰ //

بخشودگی گازبهای بیش از ۳میلیون مشترک تهرانی

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: از زمستان۱۳۹۹ و زمان اجرای طرح بخشودگی گازبها تا شهریورماه امسال، در مجموع حدود ۳میلیون و ۲۸۰هزار مشترک مشمول این طرح شده‌اند.

بخشودگی گازبهای بیش از ۳میلیون مشترک تهرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید توکلی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار قبض با گازب‌های رایگان در تابستان امسال صادر شده است، افزود: این طرح همسو با حمایت از حقوق مشترکان خانگی (مسکونی) کم‌مصرف است و می‌تواند عامل مهمی برای تشویق مصرف‌کنندگان گاز طبیعی برای مصرف بهینه باشد.

وی درباره اصلاح الگوی مصرف مشترکان گفت: مقدار گاز مصرفی مشترکان ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده آن‌ها از گاز طبیعی دارد و استفاده بهینه گاز سبب می‌شود هم در مصرف گاز و هم در منابع مالی خود صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: همان‌طور که مصرف بهینه و کم سبب تخفیف و بخشودگی می‌شود، مصرف خارج از الگوی متعارف و بهینه، افزایش گازب‌ها را به‌دنبال دارد.

توکلی درباره نکات مصرف بهینه گاز گفت: پوشیدن لباس گرم در زمستان و حفظ دمای مناسب ۱۸ تا ۲۱ درجه (دمای رفاه)، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با بازده حرارتی بالا، هوشمندسازی موتورخانه‌ها، عایق‌کاری لوله‌ها و تأسیسات و… تنها چند مورد از این نکات است که می‌تواند حجم گاز مصرفی را کاهش دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان