//
کدخبر: ۳۲۷۶۲۳ //

سه روند متفاوت در معاملات بازار خودرو + جدول

بازار خودرو امروز 24 مهر 1400 در اولین روز هفته چگونه بود؟ ارزیابی صورت گرفته از بازار پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت از آن دارد که امروز انواع محصولات ایران‌خودرو سه شکل رشد، افت و ایست قیمتی را تجربه کردند.


سه روند متفاوت در معاملات بازار خودرو + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

چند نرخی شدن قیمت خودرو در بازار خودرو امروز در حالی شکل گرفت که هفته گذشته پرونده بازار خودرو نزولی بسته شده بود، اما با شروع هفته جاری و بالا و پایین شدن پی در پی قیمت دلار، شاهد چند نرخی شدن قیمت خودرو در بازار بوده‌ایم.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر نرخ دلار خبر تعیین تکلیف طرح ساماندهی بازار خودرو در جلسه فردای مجلس نیز بر بازار خودرو اثرگذار بوده است،  طرحی که فعالان بازار خودرو چندی است در انتظار نهایی شدن آن هستند و با توجه به پالس مثبتی که شورای نگهبان به این طرح داده امید اجرایی شدن این طرح در بازار افزایش یافته است.

با توجه به عوامل مذکور امروز از میان 8 محصول پرتیراژ ایران خودرو 4 خودرو بدون تغییر قیمت ، 2 خودرو با افت قیمت و 2 خودرو نیز با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

 
 

 


بیشتر بخوانید: نتایج برندگان فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

 
 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» و « سمند سورن پلاس »  با رشد قیمت در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد قیمت خودرو در بازار می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار 250 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند سورن پلاس » نیز رشد 1 میلیون تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به 311 میلیون رسید.

از سوی دیگر امروز «سمند LX با موتورEF7  »، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و  «پژو 206 صندوقدار» امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. با توجه به ارزیابی های صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF7 » در بازار 265 میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» نیز همانند روز گذشته با قیمت 324 میلیون تومان در بازار عرضه شد و قیمت «پژو 206 صندوقدار» نیز به 288 میلیون تومان رسید و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز در بازار 465 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

همچنین در بازار امروز «رانا پلاس» افت یک میلیون تومانی قیمت داشت با این شرایط در بازار 269 میلیون تومان قیمت گذاری شد، « پژو 206 تیپ 5» نیز با افت دو میلیون تومانی در بازار 294 میلیون تومان عرضه شد.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان