//
کدخبر: ۳۲۷۳۴۰ //

رمز ارزی با رشد ۲هزار درصدی در یک سال

اگرچه بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و کاردانو روز چهارشنبه با کاهش قیمت روبه رو شدند اما بررسی ها نشان می دهد ارزش «کاردانو» در یک سال گذشته حدود ۲۰ برابر شده است.

رمز ارزی با رشد ۲هزار درصدی در یک سال
به گزارش فرتاک نیوز،

بیشتر رمز ارزها روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شدند. بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و کاردانو صبح روز چهارشنبه افت قیمت را تجربه کردند.

بیت کوین صبح چهارشنبه بیش از ۴.۳ درصد کاهش داشت.

بیت کوین پس از رسیدن به ۵۷ هزار دلار در روز سه شنبه، در حدود ۵۴ هزار و۷۵۰ دلار در هر سکه معامله شد، در حالی که رقبای آن اتریوم و دوج کوین به ترتیب حدود ۳ هزار و ۴۴۵ دلار (-۱٪) و ۲۲ هزار و ۳ سنت (-۰.۵۸٪)  در هر سکه معامله می شدند.

در هفته دوم اکتبر، ارزش بازار بیت کوین بین ۵۴ هزار دلار تا ۵۷ هزار دلار حفظ شده است. در همین حال، انبوه بی شماری دارایی رمزنگاری جایگزین هنوز نتوانسته اند در طول دو هفته گذشته از این نوسانات دارایی های رمزنگاری شده پیشرو بهره مند شوند. به عنوان مثال، کاردانو سومین ارز بزرگ از نظر ارزش گذاری بود اما پس از از دست دادن ۴.۸ درصد از ارزش خود، در هفته گذشته به رتبه پنجم سقوط کرد.

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی ۱۲ ماه گذشته با افزایش به میزان ۱۸۴۰.۵ درصد نسبت به سال گذشته، پیشرفت های شایان توجهی داشته است. با این حال، کاردانو طی ماه گذشته ۱۸ درصد و در هفت روز گذشته ۴.۸ درصد کاهش یافته است. ارزش بازار کاردانو کم نیست و فقط تحت ارزش کلی استیبل کوین تتر (USDT) قرار دارد، ارزش بازار کاردانو در روز چهارشنبه  حدود ۶۸.۱ میلیارد دلار است.

بازارهای کاردانو روز چهارشنبه شاهد ۱.۹ میلیارد دلار حجم تجارت جهانی هستند و صرافی رمزنگاری بایننس در حال حاضر بالاترین حجم تجارت کاردانو را به خود اختصاص می دهد.

قیمت دوج کوین روند نزولی آهسته و ثابتی داشته است. با این حال، این اصلاح در حال از بین بردن دستاوردهای اخیر آن است و نزدیک به تبدیل یک منطقه حمایتی مهم و یک نقطه مقاومت است. در حالی که چشم انداز فعلی نزولی است، این نزول الگوی برگشت مورد نیاز را ایجاد می کند و ارزش دوج را تقریبا دو برابر می کند. شاید گردش سرمایه از طریق آلتکوین و تبدیل شدن به بیت کوین می تواند عامل نزولی مداوم باشد که باعث شد قیمت دوج کوین اصلاح شود و در حال حاضر در محدوده مذکور معامله می شود.

توکن بومی اتریوم یا اتر (ETH) نیز در ۱۲ اکتبر بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت. اما این افزایش در مقایسه با افزایش ۳۰ درصدی بیت کوین (BTC) در همان دوره آن را در رتبه دوم قرار داد، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در حال حاضر در روند نزولی قرار دارد. تا ماه اکتبر یا سه ماهه چهارم ۲۰۲۱، نرخ ارز اتریوم بیش از ۱۲ درصد سقوط کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان