//
کدخبر: ۳۲۴۰۵۲ //

شاخص بورس فردا به کدام سو می رود؟ (۲۳ شهریور)

یک کارشناس بازار سهام درباره روند بورس فردا گفت: روند شاخص و کلیت بازار تا آخر شهریور ماه به همین صورت و به شکل اصلاحی خواهد بود.

شاخص بورس فردا به کدام سو می رود؟ (۲۳ شهریور)
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز بازار سهام در سومین روز معاملاتی باز هم با اصلاح شاخص کل و عمده گروه‌ها مواجه شد. امروز بازار سرمایه تحت تاثیر از سیگنال‌های منفی چند روز گذشته مذاکرات و قیمت دلار روند قابل قبولی را از خود نشان نداد و عمده بازار در هیجان و ترس فرو رفته‌اند. اما روند بورس فردا به چه صورت خواهد بود؟

همایون دارابی، کارشناس بازار سهام درباره روند بورس فردا گفت: روند شاخص و کلیت بازار تا آخر شهریور ماه به همین صورت و به شکل اصلاحی خواهد بود. دلیل این موضوع هم تحولات شرکت‌های سرمایه‌ گذاری و صورت‌های مالی شرکت‌ها است.

وی در بخش دیگری به گروه‌های پیش‌رو بازار اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد گروه معدنی و فلزات اساسی با توجه به شرایط جهانی مطلوب و مناسب می‌توانند پیشتاز بازار باشند.

درباره روند بازار امروز هم امیر مهدی میرشاه ولد، کارشناس بازار سرمایه گفته بود: روند اصلاحی در بازار به لحاظ زمانی ادامه‌دار است و شاخص در محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد با توجه به قیمت فعلی دلار نوسان خواهد کرد.

وی در توصیه به سهامداران خرد همچنین گفت: بهتر است سهامداران به دنبال خرید سهم‌هایی باشند که افت خوبی را داشتند و به لحاظ قیمتی در وضعیت مطلوبی قرار گرفتند. با این کار به نوعی می‌توانند سبد خود را بهینه کنند.

با توجه به تحرکات کلی بازار امروز به نظر می‌رسد روند اصلاحی فعلا در بازار ادامه‌دار باشد و بهتر است سهامداران با هیجان کمتری نسبت به فروش یا خرید سهام اقدام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان