//
کدخبر: ۳۲۳۵۱۶ //

بررسی وضعیت اخیر بازار رمزارزها / بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ ها همچنان در معرض خطر

بازار رمزارزها اخیرا افت قابل توجهی تجربه کرده و بسیاری از سطوح حمایتی و مقاومتی را از دست داده است. اگر این روند ادامه داشته باشد و نتواند سطوح مقاومتی اصلی را بشکند، شاهد سقوط بیشتر در بازار رمزارزها خواهیم بود.

بررسی وضعیت اخیر بازار رمزارزها / بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ ها همچنان در معرض خطر
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت بیت‌کوین روز گذشته روند نزولی شدیدی در پیش گرفت و به زیر خط حمایتی ۵۰هزار دلاری سقوط کرد. ارزش بیت‌کوین بیش از ۱۵درصد کاهش یافت و پیش از اصلاح قیمت، حتی منطقه ۴۳هزار دلاری را آزمایش کرد. روند اصلاحی نزولی در حال حاضر قیمت این رمزارز را به زیر ۴۶هزار دلار رسانده، اما ممکن است روند صعودی باعث قرار گرفتن آن در نزدیکی کانال ۴۸هزار دلاری شود.

در همین حال، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بیش از ۱۵درصد افت کرده‌اند. ارزش اتریوم بیش از ۸۰۰دلار کاهش یافت و حتی محدوده حمایتی ۳هزار دلاری را آزمایش کرد. ریپل نیز خط حمایتی ۱.۱۲دلاری را از دست داد و حتی به زیر ۱دلار نیز سقوط کرد. کاردانو نیز افت چشمگیری تجربه کرد و به منطقه حمایتی ۲دلاری نیز رسید.

قیمت بیت‌کوین

در طول دو جلسه معاملاتی گذشته، قیمت بیت‌کوین به شدت سقوط کرد و خط حمایتی ۵۰هزار دلاری را از دست داد. این رمزارز همچنین بسیاری از منطقه‌های حمایتی همچون ۴۸هزار و ۴۶هزار و ۲۰۰ دلاری را شکست. به هر حال قیمت‌ها در حال اصلاح است و به بالای ۴۵هزار دلار بازگشته است. خط مقاومت فعلی در نزدیکی کانال ۴۷هزار و ۲۰۰دلاری قرار دارد. خط مقاومت کلیدی بعدی نزدیک کانال ۴۸هزار و ۴۰۰دلاری بوده که می‌تواند قیمت آن را مجددا به کانال ۵۰هزار دلار بازگرداند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان