//
کدخبر: ۳۲۲۷۴۱ //

این که من را پسر ساری صدا زدند، عصبانی ام کرد!

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، در مصاحبه ای صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

این که من را پسر ساری صدا زدند، عصبانی ام کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از اینکه مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد این مرد ایتالیایی، جورجینیو را هم با خود از ناپولی به این تیم آورد تا این بازیکن هدایت خط هافبک آبی های لندن را برعهده بگیرد. پس از شروع ضعیف جورجینیو در چلسی، انتقادات زیادی نسبت به این هافبک ایتالیایی مطرح شد و بسیاری معتقد بودند که او تنها به خاطر رابطه خوبش با ساری در ترکیب اصلی این تیم قرار می گیرد.

 

جورجینیو حالا در رابطه با اتفاقات گذشته صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. هافبک ایتالیایی چلسی در این باره گفت: "شروع من در چلسی باعث شد بیشتر دلم برای ناپولی تنگ شود. همه ما به یاد می آوریم که  در مورد من چه می گفتند. درست است؟ من خیلی کند بودم. من خیلی ضعیف بودم. من پسر ساری بودم. این من را خیلی عصبانی کرد."

جورجینیو در ادامه گفت: "اما ببینید آنها واقعاً من را دست کم گرفتند. من در هر باشگاهی که بوده ام شروع آشفته ای را تجربه کردم. وقتی به ورونا رفتم هیچکس من نمی‌خواست. تا جایی که آنها مرا به شکل قرضی به تیمی در دسته چهارم فرستادند. با این حال من به کارم ادامه دادم و احترام همه را به دست آوردم. به ورونا برگشتم و با این تیم به سری آ رسیدیم. من در ناپولی نیز سالی سخت را سپری کردم اما ساری آمد و همه چیز را تغییر داد. در چلسی نیز من از انتقادات به عنوان سوخت خود استفاده کردم.

 

من اکنون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هستم بنابراین می خواهم فقط به منتقدان یک چیز را بگویم؛ متشکرم، واقعا از همه آنها تشکر می‌کنم."

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان