//
کدخبر: ۳۲۲۱۹۷ //

دو واریزی مهمی که بازنشستگان منتظرش بودند

در روزهای اخیر باید به حساب بازنشستگان از دو گروه کشوری و تامین اجتماعی پول واریز می‌شد. که به نظر می‌رسد این واریزی انجام نشده است.

دو واریزی مهمی که بازنشستگان منتظرش بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

در این هفته باید دو واریزی انجام می‌شده که به نظر می‌رسد انجام نشده است، هر دو واریزی نیز به بازنشستگان مربوط می‌شود.

باید در یک هفته اخیر وام بازنشستگان لشگری و کشوری واریز می‌شد. اولین نوبت آن در پایان تیر و دومین نوبت آن در هفته اول مرداد واریز شد.

پیش‌بینی می‌شد که به دلیل تعطیلی‌های کرونا و فعالیت نکردن بانک‌ها این وام به جای روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد، نهایتا در پایان هفته‌ای که گذشت واریز شود. اما به نظر نمی‌رسد این واریزی انجام شده باشد.

صندوق بازنشستگی لشگری و کشوری در خصوص واریز دو نوبت اول اطلاعیه منتشر کرد ولی تاکنون اطلاعیه‌ای برای واریز سومین نوبت این وام منتشر نکرده که نشان می‌دهد واریزی‌ها انجام نشده است و به احتمال زیاد در هفته آینده واریز می‌شود.

حدود ۱۳۰ هزار نفر به عنوان مشمولان وام ۱۰ میلیون تومانی شناسایی شدند که قرار است در شش نوبت یعنی تا پایان آبان همه این افراد وام خود را دریافت کنند. در هر مرحله نیز بیش از ۲۰ هزار نفر وام می‌گیرند.

در خصوص بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پس از چند ماه وقفه بالاخره سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که با حقوق مرداد مابه‌التفاوت فروردین غیرحداقل‌بگیران واریز می‌شود. اما آنطور که مخاطبان می‌گویند همه‌ی غیرحدافل بگیران این مابه‌التفاوت را نگرفته‌اند.

«حقوق مرداد واریز شد اما خبری از مابه تفاوت نیست کس هست گرفته باشه دوستان بابا من کارافتاده ۶۶درصد به بالا حقوق همش دوا و درمون میشه»

«من مستمری بگیرهستم اماواریزی مابه التفاوت برای من ۱۴۴ هزارتومان ریخته شده یعنی چی سردرنمیارم لطفا صدای مارو به مسولان برسونید»

«کو برامن واریز نشد ازهرکی پرسیدم گفت نه همون حقوق قبل و واریز کردن. میگید ماوتفاوت فروردین واریز شده پس کی گرفته بگه ما بدونیم»

«من مابه‌التفاوت حقوقم که پرداخت نکردن نازه کمتر هم واریزکردن علت چیه»

«ماوتفاوت واریز نشد هیچ بخدا از حقوق مان کم کردن چرا باید یک بازنشسته اجتماعی با کشوری لشکری قرق داشته چرا باید شرمنده خانواده باشیم چرا بعد چند سال این همسان سازی دست به دست میشه درست نمیشه بعداز سی سال زحمت شبانه روزی ب امید بازنشستگی چند صباحی زندگی راحت هنوز درد مشکلات فراوان داریم حقوقی ک ما می گیریم پول تو جیبی یک روز بچه شماست شمارا رابه خدا بداد بازنشسته تامین اجتماعی برسید بخدا بریدیم»

«من مستمری بگیر بازمانده ام باحقوق پایین حروف الف هم هستم ۲۰ مرداد حقوقم واریز شده ولی خبری از مابه التفاوت نیست همش الکیه برا کسی واریز نشده»

«چرا ما به التفاوت ها در مرداد هم واریز نشد امروز دوم شهریور ماه هست کسی علت و میدونه؟»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۱۹۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    حرفی نمونده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان