//
کدخبر: ۳۲۱۶۶۴ //

خبر جدید از فروش سهام عدالت

امکان لغو سفارش سهام عدالت از پیش ثبت شده برای سهامداران سهام عدالت فراهم شد.



خبر جدید از فروش سهام عدالت
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد می‌توانند از درخواست فروش سهام عدالت خود انصراف دهند؟ اظهار کرد: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت خود را با مراجعه به کارگزاری یا بانکی که درخواست خود را ثبت کردند، لغو کنند.

فریبا اخوان ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت sahamedalat.ir و استفاده از گزینه انصراف، نسبت به انصراف از فروش سهام عدالتی که درخواست آن را قبلا ثبت کردند، اقدام کنند.

اخوان در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از افراد که در زمان آزاد سازی سهام عدالت، سهام خود را فروخته‌اند، تا کنون وجه آن را دریافت نکرده‌اند؟ اظهار کرد: این گونه افراد دو دسته هستند. دسته اول افرادی هستند که بنا به دلایلی همانند مغایرت اطلاعات هویتی، حساب بانکی، عدم ثبت شماره تلفن همراه به نام فرد و مشخص نبودن کارگزار، درخواست ثبت فروش آنان از ابتدا با مشکل همراه شده که این گروه برای حل این مشکل باید این مغایرت‌ها را برطرف کنند.

سوالات بورسی خود را از مرکز پاسخگویی"سمات" بپرسید

این مقام مسئول تصریح کرد: دسته دوم افرادی هستند که درخواست خود را برای فروش به کارگزاری و یا سیستم بانکی ارائه داده و ثبت کردند، اما به دلیل متوقف شدن فروش سهام عدالت در وضعیت «ثبت درخواست فروش» قرار دارند و در حقیقت به دلیل این توقف، سهام عدالت آنان به فروش نرفته است. این افراد باید تا آغاز فروش مجدد سهام عدالت صبر کنند تا در ادامه فرآیند ثبت یا فروش سهام عدالت، درخواست این گروه از سهامداران نهایی و مبلغ فروش به حساب آنان واریز شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۶۶۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    بنده خداها شما را به علی قسم پول فروشندگ ان واریژ کنید ازسال ۹۹فروختیم واریزی خبر ی نیست نقشه های جدید نگشید فقط واریز کنی د پول فروشندگان خب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان