//
کدخبر: ۳۲۱۳۵ //
اعتلای خدمات بانکی و جلب رضایت مردم در بانک شهر

سرپرست منطقه هفت بانک شهر:: افزایش سپرده گذاری و اقبال عمومی از بانک شهر روند رو به رشدی خوبی دارد

سرپرست منطقه هفت بانک شهر گفت: میزان سپرده‌گذاری در بانک شهر منطقه هفت نسبت به پایان سال گذشته بیش از 700 میلیارد ریال افزایش داشته و این نشان از اقبال عمومی به سوی بانک شهر است.

سرپرست منطقه هفت بانک شهر:: افزایش سپرده گذاری و اقبال عمومی از بانک شهر روند رو به رشدی خوبی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید نوری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و نزدیکی به معبود است.

 

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از منابع مالی بانک شهر خبر داد و گفت: میزان سپرده‌گذاری در بانک شهر منطقه هفت نسبت به پایان سال گذشته بیش از 700 میلیارد ریال افزایش داشته و این نشان از اقبال عمومی به سوی بانک شهر است.
 
 
سرپرست بانک شهر منطقه هفت اضافه کرد: مجمع سالانه بانک شهر در اواخر تیرماه امسال برگزار می‌شود و میزان و نحوه پرداخت سود سهام‌داران مشخص خواهد شد.
 
 
نوری عنوان کرد: در کنار حمایت از اجرای پروژه‌‌های عمرانی تلاش شده است تا منابع جمع‌آوری شده هر استان در همان استان هزینه شود و تاکنون در اجرای تقاطع غیرهمسطح 9 دی، پارک ملاخلیل، پل قدس و در اجرای طرح توسعه آستان مبارک امامزاده حسین(ع) مشارکت داشته‌ایم.
 
 
این مسؤول بیان کرد: در کنار حمایت در طرح‌های عمرانی در کارهای فرهنگی هم از جمله برگزاری نمایش فصل شیدایی به عنوان یک کار ارزشی و انقلابی، اسکان خانواده شهدا، حمایت از تیم روبوکاپ در مسابقات آلمان، برگزاری جشنواره ملی انگور در تاکستان و برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم در قزوین مشارکت خوبی داشته‌ایم.
 
 
سرپرست بانک شهر منطقه هفت تأکید کرد: صندوق گنجینه آرمان‌شهر هیچ‌گونه ارتباطی با مؤسسه آرمان ندارد و به منظور رفع ابهام کلمه آرمان از نام حساب یاد شده در شُرف حذف بوده و واژه زرین جایگزین آن است؛ بدین ترتیب این حساب با عنوان گنجینه زرین‌شهر ادامه فعالیت خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به نوع خدمات ارائه شده در بانک شهر و پیشخوان‌های شهر نت شاهد استقبال مردم از این بانک هستیم و هر روز درخواست‌های متعددی از شهرهای مختلف از جمله آستارا، ایلام، سقز، رضوان‌شهر، محمدیه، سلطانیه دریافت کرده‌ایم که بیانگر اعتماد و رضایت مردم به بانک شهر است.
 
 
سرپرست بانک شهر منطقه هفت، حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی شهرها به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب اعتماد مردمی، رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر به ویژه در حوزه بانکداری نوین اشاره کرد و به خدمات نوین این بانک از جمله برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران، صراف(NFC) اجرای سیستم پرداخت الکترونیک، خودبانک، خوددریافت و سایر خدمات پیشخوان‌های شهرنت و کسب عنوان نخست در بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر در سال 95 عنوان کرد.
 
 
13951228000649_Test_PhotoI
 
نوری از حضور موفق بانک شهر در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در سال 95 توانستیم در نمایشگاه کتاب استان‌های زنجان، همدان، کرمانشاه، گیلان، ایلام و قزوین حضور فعالی داشته باشیم که استقبال مردم بسیار خوب بود.
 
 
این مسؤول یادآور شد: در حال حاضر هم بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عاملیت بانک شهر و با شعار قرآن، اخلاق، زندگی در ماه نزول قرآن از دوم ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی‌(ره)تهران در حال برگزاری است.
 
 
سرپرست بانک شهر منطقه هفت با تشکر از جناب آقای دکتر پورزرندی مدیر‌عامل محترم، جهادی و فرهیخته بانک شهر و تمام همکاران و رؤسای شعب و راهبران منطقه هفت که با تمام توان در ارتقا جایگاه و سرافرازی بانک شهر گام برداشته‌اند، تأکید کرد و گفت: همچنان در مسیر اعتلای خدمات بانکی و جلب رضایت مردم گام برمی‌داریم.
 
 
گفتنی است، منطقه هفت بانک شامل استان‌های قزوین، گیلان، همدان،کرمانشاه، ایلام، زنجان و کردستان بوده و سرپرستی این منطقه در استان قزوین مستقر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان