//
کدخبر: ۳۱۷۶۲۵ //

طرح فروش «پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + جزئیات

قیمت پژو ۲۰۷ در بازار آزاد بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. بسته به مدل خودرو و امکانات آن. اما حالا برخی از سایت‌ها، این خودرو با به صورت اقساطی و با تحویل فوری می‌فروشند. اما شرایط چیست و چه کسانی می‌توانند آن را بخرند؟



طرح فروش «پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت خودرو در بازار ایران مدام در حال افزایش است. طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا منتقدان بسیاری دارد. چراکه تحویل خودرو‌های پیش‌فروش شده اصولا یک ساله است و قیمت قطعی خودرو هم مشخص نیست.

بسیاری می‌گویند در طرح‌های فروش این دو خودروساز ثبت‌نام کرده‌اند، اما یا هیچ‌گاه خودرویی به نام آن‌ها نشده یا اینکه مدتی از زمان تحویل خودرو گذشته و آن‌ها خودرویی دریافت نکرده‌اند. اما گلایه مهم‌تر این است که خریداران نمی‌دانند در نهایت قیمت خودرویی که سال آینده تحویل می‌گیرند چقدر می‌شود.

در کنار این شیوه فروش، برخی از سایت‌های فروش خودرو، خودروی اقساطی می‌فروشند. خریداران باید بخشی از قیمت خودرو را پرداخت کنند و مابقی آن را در قالب اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه بپردازند.

در این طرح پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانورما و پژو ۲۰۷ اتوماتیک به فروش می‌رسد.

یکی از نکات مثبت خرید اقساطی خودرو این است که پرداخت وجه همزمان با تحویل خودرو است. یعنی تحویل فوری است و اینکه قیمت قطعی خودرو از همان ابتدا مشخص است.

یکی از خودرو‌هایی که اکنون به صورت اقساطی فروش می‌رود، سه مدل پژو ۲۰۷ است. در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۷ افراد باید بسته به مدل انتخابی خود مبلغ ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان را هنگام تحویل خودرو بپردازند و مابقی را به صورت اقساط. اقساط پژو ۲۰۷ بین ۵.۵ تا ۱۸.۵ میلیون تومان است.

فروش اقساطی «خودرو پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + شرایط خرید

قدرت خرید پایین، قیمت خودرو بالا!

به عبارتی می‌توان گفت افزایش قیمت خودرو در چند سال گذشته چنان بوده که بسیاری نه توان خرید نقدی خودرو را دارند و نه خرید اقساطی آن را. چراکه در کمترین حالت افراد باید برای خرید پژو ۲۰۷، ۱۵۰میلیون نقد بدهند و ماهانه ۵.۵ میلیون تومان!

این رقم، اما از حداقل حقوق مصوب سال جاری هم بیشتر است. به عبارتی یک حداقل‌بگیر باید ماهانه بیش از یک میلیون تومان به کل حقوق خود اضافه کند تا بتواند اقساط این خودرو را بدهد.

ناگفته پیداست که پرداخت اقساط ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومانی فقط برای برخی از افراد میسر است و این امکان برای همه وجود ندارد. ارزانترین خودروی اقساطی که افراد می‌توانند بخرند، پراید است که با پرداخت ۶۵ میلیون تومان نقد و اقساط ۲.۵ میلیون تومانی ماهانه بتوانند یک خودرو بخرند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان