//
کدخبر: ۳۱۷۲۰ //

تاخیر سازمان خصوصی سازی در تائید یا رد شماره شبای سهام عدالت

علیرغم اعلام سازمان خصوصی سازی مبنی بر بررسی و اعلام نظر ۱۵ روزه در خصوص تایید یا رد شماره شبای بانکی ، شماری از هموطنان از عدم اعلام نظر سازمان خصوصی سازی در خصوص شمار شبای اعلامی آنها با گذشت بیش از یک ماه خبر می دهند.

تاخیر سازمان خصوصی سازی در تائید یا رد شماره شبای سهام عدالت
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان خصوصی سازی پیشتر در خصوص اعلام شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت اعلام کرده بود: "دوره بررسی و تطبیق منجر به تایید یا عدم تایید شماره شبا در حدود 15 روز است. سازمان خصوصی سازی از طریق سیستم بانکی طی این مدت شبا بانکی مشمولان را بررسی می نماید و در صورت تایید، پیام تایید نهایی شبا از طریق سامانه قابل مشاهده است. تنها پیامکی که از سوی سامانه سهام عدالت و سازمان خصوصی سازی برای افراد ارسال می شود این است که شماره شبا وارد شده با نام مشمول مطابقت ندارد یا شبا ثبت شده متعلق به یک حساب بانکی مسدود است، به همین دلیل به پیامک های دیگر که تحت عنوان سهام عدالت از شماره های ناشناس ارسال می شود، نباید توجه شود."

 

این در حالی است که شماری از هموطنان اعلام کردند،  با گذشت بیش از یک ماه از ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت، هنوز این شماره مورد تائید یا رد قرار نگرفته و در سامانه اعلام می شود که در انتظار بررسی و تائید است.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان