//
کدخبر: ۳۱۵۲۲۷ //

قرعه کشی ایران خودرو تا کی ادامه دارد؟

قرعه کشی ایران خودرو روز پنجشنبه 3 تیر ماه 1400 آغاز شد. ثبت‌ نام برای این دوره قرعه کشی ایران خودرو مرحله جدید پیش‌ فروش یکساله 2 محصول این شرکت بزرگ است. قرعه کشی ایران خودرو به مدت 3 روز ادامه دارد. از روز گذشته پیش فروش ایران خودرو برای تحویل یک سال بعد شروع شده است.

قرعه کشی ایران خودرو تا کی ادامه دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بزرگترین خودروساز دولتی کشور ثبت‌ نام برای مرحله جدید پیش‌ فروش یکساله دو محصول خود را از دیروز آغاز کرده و به مدت 3 روز به اجرا می‌ گذارد.

نحوه ثبت نام / خودروهای ثبت نامی

برای ثبت نام در این طرح می‌توان به سایت این خودروساز مراجعه کرد. در این طرح مشتریانی که در قرعه‌کشی برنده شوند به عنوان علی‌الحساب بیش از ۱۰۲ میلیون تومان برای سورن و بیش از ۱۴۲ میلیون تومان برای خودرو دنا پلاس توربو شارژ دستی باید پرداخت کنند.قیمت روز سورن پلاس در بازار ۲۸۷ میلیون و دنا پلاس توربو شارژ دستی بیش از ۳۸۲ میلیون تومان است.

سومین پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز شده که حذف شروط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها و ممنوعیت ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، برای دور اول اجرا می‌شود. در این دوره از پیش‌فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، دو محصول سورن پلاس و دناپلاس توربو شارژ دستی عرضه شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان