//
کدخبر: ۳۰۸۶۸۳ //

‍ کشف ۱۶ تن شکر و روغن احتکار شده در کرمانشاه

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به کشف 16 تن شکر و روغن احتکار شده در شهر کرمانشاه

‍ کشف 16 تن شکر و روغن احتکار شده در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ جلیل سلطانی پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتکار مقدار زیادی ارزاق عمومی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار در شهرک چقامیرزا فاز2 شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.  

سرهنگ‌سلطانی ادامه داد: در این بازرسی 11 تن شکر، 5 تن روغن نیمه جامد و 800 لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه افزود: علاوه بر پلمب انبار مورد نظر، صاحب کالاهای احتکار شده نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ماموریتی دیگر 5 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز را به ارزش 2 میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف و 2 نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

 

سرهنگ سلطانی در پایان گفت: کشف 2 تن و 500 کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در محور کرمانشاه - بیستون و دستگیری یک نفر، از اقدامات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان