//
کدخبر: ۳۰۶۸۹۰ //

آیا سرمایه گذاری در دوج کوین آینده ای دارد؟

دوج‌کوین برخلاف دیگر ارز‌های دیجیتال، در ابتدا برای هدف خاصی ساخته نشده بود. با این حال، چند ماه پس از شروع به کار طرفداران زیادی پیدا کرد.

آیا سرمایه گذاری در دوج کوین آینده ای دارد؟

دوج‌کوین برخلاف دیگر ارز‌های دیجیتال، در ابتدا برای هدف خاصی ساخته نشده بود. با این حال، چند ماه پس از شروع به کار و افزایش محبوبیت آن، حامیان اولیه این ارز دیجیتال اعلام کردند که از دوج‌کوین برای پرداخت انعام به فعالان اینترنت در ازای خدمات‌شان و کمک به خیریه‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، دوستانه بودن جامعه و نام جالب دوج کوین در کنار این هدف انسانی که برای آن در نظر گرفته شده بود، طرفداران آن را چند برابر کرد. این ارز در شش ماه گذشته حدود ۱۰ هزار درصد رشد کرده و در یک هفته گذشته نیز بازدهی ۳۵۰ درصدی داشته است.

اما سوال اصلی اینجاست که چرا کارشناسان عقیده دارند این ارز ارزنده نیست؟ رشد‌های نجومی این ارز ریسک سرمایه‌گذاری را بالا می‌برد؟

مریم محبی، کارشناس بازار‌های مالی در رابطه با اخبار فاندامنتال و تاثیر این اخبار بر بازار کریپتوکارنسی گفت: اخبار بنیادین در ارز‌های دیجیتال در حال شکل‌گیری است و به دلیل اینکه جو بازار ارز‌های دیجیتال مثبت است این اخبار تاثیر مثبتی بر این بازار می‌گذارد. اخباری مانند فروش ماشین‌های کمپانی تسلا با ارز‌های دیجیتال، پذیرفته شدن رمزارز‌ها در یک بورس و توئیت‌های حمایتی ایلان ماسک از برخی از رمزارز‌ها باعث رشد ناگهانی برخی از ارز‌ها می‌شود.

این کارشناس در ادامه گفت: فعلا هر خبری می‌تواند مثبت تلقی شود، اما باید توجه داشت که بازار‌های مالی همیشه سمت و سوی مثبت ندارند.

رضا شیرازی، کارشناس و تحلیلگر بازار‌های مالی هم در رابطه با ارز دوج‌کوین گفت: ارز دوج‌کوین یک ارز خبری است و با اخبار بالا و پایین می‌شود. این ارز‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت توصیه نمی‌شوند، اما به این معنا نیست که این ارز‌ها سودآور نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان