//
کدخبر: ۳۰۶۳۴۳ //

آغاز ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو

ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل دناپلاس توربو اتوماتیک، راناپلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا شنبه هفته آتی (۲۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.


آغاز ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو

آخرین طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله محصولات ایران‌خودرو مربوط به سومین مرحله از پیش ‌فروش خودرو تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک بوده که ثبت‌نام  آن در ۱۳ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که در آن ۷۵ هزار و ۱۷۶ نفر برای تارا مدل دستی با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر و با موعد مهر الی اسفندماه ۱۴۰۰  و همچنین ۷۸ هزار و ۱۴۳ نفر برای تارا اتوماتیک با ظرفیت ۱۲۰۰ دستگاه و موعد تحویل تحویل بهمن و اسفند ۱۴۰۰ شرکت‌کردند.  

پیش از این نیز گروه صنعتی ایران‌خودرو در دهه اول اسفندماه ۱۳۹۹ (بطور دقیق ۱۰ اسفندماه)، ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش هفت محصول خود شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سمند LX، پارس بنزینی و پارس TU۵، سورن‌پلاس و راناپلاس را برگزار کرده بود.

به گزارش فرتاک نیوز،اولین پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۰، از امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) آغاز شده و به مدت چهار روز (تا روز شنبه ۲۸ فروردین‌ماه) اجرا خواهد شد.  

در این مرحله، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، پیش‌فروش چهار محصول پرمتقاضی خود شامل پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دناپلاس توربو اتوماتیک را عرضه کرده است. موعد تحویل این خودروها بر اساس نوع محصول، از مهر سال جاری تا اردیبهشت سال آینده و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی، تعیین شده است.  

نهایتا سه روز پس از پایان مهلت مشتریان نهایی ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، طبق روال همه طرح‌های پیشین، قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی برگزار و مشتریان نهایی مشخص خواهند شد.  

پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

  همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کرده؛ ضمن اینکه برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت‌نام، شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز اختصاص یافته است.

همچنان شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پیش‌فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق روال سابق و مطابق مصوبه کمیته خودرو خواهد بود.

بنابراین به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

گارانتی خودرو نیز پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه ابطال می‌گردد. ضمن اینکه در زمان مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل  ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

لازم به ذکر است که همچون روال همیشه، پیش از اعلام اسامی افراد منتخب پس از قرعه‌کشی، هیچگونه پرداختی از سوی متقاضی صورت نمی‌گیرد و در هیچ مرحله‌ای از ثبت‌نام، نیاز به ارائه چک از سوی متقاضی نخواهد بود.  

این در حالی است که پیش از این نیز، گروه صنعتی ایران‌خودرو در پی سودجویی برخی افراد از مشتریان خود، در اطلاعیه‌ای به مشتریان هشدار داد و اعلام کرده است که ثبت‌نام و تمامی مراحل مرتبط را صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir صورت می‌گیرد. براساس گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، برخی افراد و یا شرکت‌ها، با معرفی و انتساب خود به شرکت ایران‌خودرو و  طرح موضوعاتی همچون ویرایش اطلاعات مشتریان، صدور و تحویل کارت سوخت، امکان فروش اقساطی خودرو، قرعه‌کشی و ثبت‌نام خارج از نوبت، واریز وجه جهت ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی، فروش فوری محصولات خارج از فرآیند قرعه‌کشی و یا عرضه محصولات ایران خودرو با قیمت‌هایی اغوا کننده به دلیل پایین بودن مدل خودرو سعی در سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان محصولات ایران خودرو دارند.

جزئیات این اطلاعیه از این لینک قابل مشاهده است.

مبالغ علی‌الحساب و موعد خودروها به تفکیک نوع خودرو، به شرح زیر است:

61899791

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان