//
کدخبر: ۳۰۴۱۳۹ //

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز و تا قبل ماه مبارک رمضان خبر داد.

 واریز مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1398 شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در 5شنبه آخر پارسال، آن هم به صورت 50 درصدی بالاخره انجام شد که به گفته محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس تلاش می‌شود مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز تا قبل ماه رمضان واریز شود.

شایان ذکر است پس از واریز مرحله نخست سود سهام عدالت سازمان بور سبا صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان 50 درصد از سود متعلق به هر سهامدار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از سهامداران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد.

تعداد کل مشمولین سهام عدالت 49 میلیون و 148 هزار و 775 نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر فوت کرده اند. سود سهام این گروه، در حساب های آنان تا زمان تعیین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند. بقیه افراد کسانی هستند که اطلاعات حسابهای ایشان برای واریز سود سهام در دسترس نیست  و  آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند میتوانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir  شماره حساب خود را اعلام یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir  مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.

از سوی دیگر با توجه به گستردگی عملیات واریز سود، پیامکهای اطلاع رسانی توسط شبکه بانکی به تدریج برای هموطنان ارسال خواهد شد.

یادآور می شود، همکاران ما در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه 1569 آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای شما عزیزان در زمینه توزیع سود سهام عدالت و نحوه ثبت نام در سامانه های تعیین شده برای دریافت مشخصات هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان