//
کدخبر: ۳۰۳۸۹۲ //

این پول مجازی به زودی گران تر می شود! + قیمت روز

یکی از نمادهای ارزشمند در حوزه رمزارزها کاردانو است که این روزها آرام آرام دارد پر طرفدار می شود.

این پول مجازی به زودی گران تر می شود! + قیمت روز
به گزارش فرتاک نیوز،

در حال حاضر کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸.۳۷ میلیارد دلار، در رتبه ۵ بازار قرار داشته و سهم ۲.۱۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو اولین بلاکچینی است که بر اساس تحقیقات علمی داوری شده همتا به همتا کار می کند. این بلاکچین نیز مانند سایر پلتفرم‌های بلاکچینی ارائه دهنده خدمات پرداخت با رمز ارز با سرعت بالا و بدون نیاز به واسطه است.

هر واحد از کاردانو در این لحظه با حدود قیمت ۱.۲۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۰۴۴ تومان، معادل ۳۲,۴۵۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴.۶۷ میلیارد دلار است.

کاردانو-رمزارز

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۵.۰۷% کاهش یافته است. بالاترین قیمت کاردانو در تاریخ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ (۲۷ February ۲۰۲۱) معادل ۱.۴۷ دلار بوده که اکنون %۱۸.۵۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش کاردانو ۳۱.۹۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۴۵ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن کاردانو معامله می‌شود، صرافی ZG.com با سهم %۹.۹۲ از حجم معاملات روزانه است.

چارلز هاسکینسون بنیانگذار بلاکچین کاردانو پیش از شروع راه اندازی این پلت فرم غیر متمرکز، یکی از توسعه دهندگان اتریوم بوده است و به دلیل شباهت این بلاکچین با اتریوم، بسیاری از کاربران کاردانو را اتریوم ژاپنی نام نهاده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان