//
کدخبر: ۳۰۱۹۸۵ //

گوشت قرمز ارزان شد + قیمت

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی به ۱۳۰ هزار تومان رسیده است.

گوشت قرمز ارزان شد + قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: بنابر رصد بازار، قیمت گوشت گوسفندی به سبب افزایش عرضه دام از سوی دامداران ۳ تا ۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی افزود: گرچه دامداران با امتناع در عرضه بدنبال افزایش قیمت بودند، اما با کاهش التهابات بازار اقدام به عرضه کردند که همین موضوع منجر به افت قیمت گوشت در بازار شد.

ملکی قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه را ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه تدابیر مسئولان ستاد تنظیم بازار برای بحث گوشت و مرغ و توزیع گوشت‌های یارانه‌ای پیش بینی می‌شود که روند کاهش قیمت در بازار ادامه دار شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: بنابر اذعان مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران، میزان عرضه گوشت در ایام‌پایانی سال دو برابر می‌شود، همچنین حواله مرغ برای صنف حذف می‌شود که با این وجود نه تنها دیگر از صف‌های طولانی خبری نیست، بلکه بازار به تعادل می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در تامین گوشت قرمز نداریم، بیان کرد: با توجه به انباشت دام در واحدهای دامداری از مردم تقاضا می‌کنیم که در خریدها شتابزده عمل نکنند چرا که گوشت به میزان کافی موجود است.

ملکی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: با توجه به افزایش نظارت مرزبانان، قاچاق دام بشدت محدود است که با این وجود تاثیر چندانی در بازار ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان