//
کدخبر: ۳۰۰۶۷۴ //

بلیت مهمترین پرواز خارجی مسافران ایرانی روی هوا

برنده مزایده بلیت‌های یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران برای استانبول نتوانسته است وجه مزایده را تامین کند و همین مساله باعث بلاتکلیفی یکی مهمترین پروازهای خارجی ایران شده است.

بلیت مهمترین پرواز خارجی مسافران ایرانی روی هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش مزایده فروش چارتری یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران برای برای بلیت های خط پروازی تهران استانبول و برعکس برگزار شد.

طبق قوانین اعلام شده مزایده توسط شرکت هواپیمایی،  برنده مزایده  بایددر کمتر از ۳ روز کاری مبلغ چند ده میلیاردی مزایده را به حساب  شرکت واریز می‌کرد، اما با وجود تمدید دوباره مهلت برای پرداخت وجه مزایده، برنده مزایده در مهلت تعیین شده دوم هم نتوانسته همه وجه را تامین کند

آژانس های مسافرتی رقیب برنده مزایده معتقدند بی عدالتی ها و تخلفاتی که در جریان این مزایده اتفاق افتاده است، به بلاتکلیفی پروازهای چارتری استانبول در آستانه نوروز ۱۴۰۰ منجر می‌شود و می تواند شرایط قیمتی پروازهای مهمترین خط پروازی مسافران ایرانی به خارج از کشور را به شرایط نابسامان چندماه پیش برگرداند.

چند ماه پیش که پروازهای ایرانی به مقصد کشورهای خارجی و از جمله ترکیه به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود چند شرکت هواپیمایی از انحصار به وجود آمده و امتیاز پروازی در خط تهران-استانبول سوء استفاده های بزرگی کردند که منجر به افزایش قیمت پرواز استانبول تا ۶۰ میلیون تومان هم شد.

با این حال به نظر می رسد بلاتکلیفی در تعیین تکلیف پروازهای مهم ترین خط پروازی ایران در آستانه شب عید می‌تواند قیمت بلیت‌های نوروزی را نجومی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان