//
کدخبر: ۲۹۹۶۶۵ //

تغییرات اعمال شده در بورس ادامه دار شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر دامنه نوسان از روز گذشته در بازار سرمایه و برخی تغییرات دیگر در مورد حجم مبنا اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده است تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

تغییرات اعمال شده در بورس ادامه دار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دهقان دهنوی در مراسم رونمایی از بازار تامین مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران با تاکید بر این‌که هدف سازمان بورس از تغییر دامنه نوسان ایجاد آرامش در بورس بوده است اظهار کرد: از این تغییرات بازخوردهای خوبی گرفتیم و امیدواریم بتوانیم شرایط با ثبات‌تری را در بازار داشته باشیم.

وی با تاکید بر این‌که روند بررسی، شناسایی و مقابله با تخلفات همیشه در سازمان بورس وجود داشته و با قدرت بیشتری دنبال می‌شود، تصریح کرد: بازار سرمایه توسعه پیدا کرده و حجم معاملات، تعداد فعالان،   نوع حضور فعالین در بازار باید متناسب با این شرایط توسعه پیدا کند و در این راستا باید ابزارهای نظارتی خود را به شکل قوی‌تر و پیشرفته‌تری به کار ببریم و بتوانیم با تخلفات احتمالی هم مقابله کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد این‌که اعلام شده نام ۱۵۰ متخلف بورسی به زودی اعلام خواهد شد، توضیح داد: در سازمان بورس چنین چیزی به ما اعلام نشده است.

دهقان دهنوی با اشاره به تغییرات اعمال شده در بازار سرمایه از روز گذشته اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و پس از آن ما شرایط را رصد می‌کنیم و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که بازار بورس محل عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: همیشه تعدادی عرضه‌ کننده و تعدادی تقاضا کننده در این بازار وجود دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان