//
کدخبر: ۲۹۹۳۴۷ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه:

تشکیل پرونده تخلف یک مرغداری به ارزش ۱.۴میلیارد ریال در استان کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده تخلف یک مرغداری به ارزش 1.4میلیارد ریال در استان خبر داد.

تشکیل پرونده تخلف یک مرغداری به ارزش 1.4میلیارد ریال در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

[۲۰:۲۲, ۱۳۹۹/۱۱/۲۳] Amir: با توجه به این‌که بیشترین عامل تعیین‌کننده گوشت مرغ را نهاده‌های دامی تعیین می‌کنند و این نهاده دامی از طریق اختصاص ارز 4200 تومانی وارد کشور می شود حساسیت این موضوع در دستور کار اکیپ بازرسی و نظارت سازمان قرارگرفته و سرکشی و بازرسی از مرغداری های استان با جدیت دنبال می شود

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان با بیان مطلب فوق افزود: یک واحد مرغداری در استان که اقدام به عرضه خارج شبکه نموده، شناسایی و پرونده ای به ارزش 1.4 میلیارد ریال برای صاحب این واحد تولیدی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیگلری در ادامه تاکید کرد: قطعاً در برخورد با اندک متخلفان صنفی که معیشت مردم را به خطر می‌اندازند و همچنین نظم بازار را به‌هم می‌زنند بدون هیچ اغماض و مماشاتی در جهت احقاق حقوق مصرف‌کنندگان برخورد خواهیم نمود.

 معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در پایان تصریح کرد: سامانه124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آماده دریافت شکایات مردمی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور،احتکار و ... است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان