//
کدخبر: ۲۹۸۷۵۹ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۱۸

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان ارومیه، نوش مازندران و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و قاسم ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۱۸
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 37هزار و 621واحدی در ارتفاع یک میلیون و 135هزار و 388واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 923میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 7هزار و 90میلیارد تومان در 779هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان ارومیه، نوش مازندران و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت تبریز، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فجر انرژی خلیج فارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 504میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 605میلیارد تومان در 403هزار نوبت، آیفکس 294واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 139واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و قاسم ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشیر و گوشت زاگرس شهرکرد، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و پالایش نفت لاوان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان