//
کدخبر: ۲۹۶۹۷ //
قاضی‌پور:

گرایش دولت روحانی به سمت واردات است/ کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی، دولت واردات بوده است، گفت: براساس قانون هر کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود.

گرایش دولت روحانی به سمت واردات است/ کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر قاضی‌پور  با اشاره به کشف اخیر بیش از 100 کانتینر کولر گازی قاچاق، اظهار داشت: این کالاهای قاچاق در کرج و تهران دپو شده و فاقد کد رهگیری بودند تا با دادن مالیات و عوارض گمرکی ترخیص شوند.

وی با بیان اینکه این کولرهای گازی به انبارهای غیرمجاز برده شده بود که خلاف قانون است و باید در انبارهای مورد تایید گمرک ثبت می‌شد، تصریح کرد: ستاد قاچاق باید با افراد خاطی برخورد کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس قانون، هر کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود در حالی که دولت روحانی، دولت واردات بوده و با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که کالای قاچاق باید آتش زده شود اما دولت آن را آتش نزده است.

قاضی‌پور در پایان افزود: از سوی دیگر تاکنون متاسفانه دیده نشده که ستاد قاچاق حکم حکومتی را اجرا و کالایی را آتش بزند، در حالی که این کولرها و کالاهای قاچاق باید در حمایت از تولیدات داخلی به آتش کشیده شده و نابود شوند.

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان