//
کدخبر: ۲۹۵۲۲۶ //

مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای کارگران و بازنشستگان تمدید شد

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده اند تا پایان دی ماه خبر داد.

 مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای کارگران و بازنشستگان تمدید شد

 ابراهیم صادقی فر گفت: تفاهمنامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت  تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شود.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی ، دهک بندی متقاضیان ، بررسی وضعیت فرم ج  ثبت نام کنندگان و ... را به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصا  کرده است.

 صادقی فر تاکید کرد: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه ، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت  تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

آغاز دور جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و فاه اجتماعی همچنین ازآغاز دور جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از صبح امروز ( ۱۸ دی ماه) به مدت یک هفته (تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه) خبر داد.

صادقی فر اظهارکرد: با توجه به پیگیری این وزارتخانه و اهمیت برخورداری از مسکن در بهبود کیفیت زندگی و ارتقای شاخص های فرهنگی اجتماعی، فرصت خوبی پیش روی جامعه کار و تولید به ویژه کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شده است تا در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: در این مرحله برای ۱۸۳ شهر جدید امکان ثبت‌نام فراهم شده که در مجموع با احتساب شهرهای ثبت‌نام شده در مراحل گذشته، در ۷۷۰ شهر ظرفیت سازی لازم انجام شده است که فرصت بسیار خوبی را در جهت تامین سرپناه و مسکن مناسب برای عموم متقاضیان بویژه کارگران و بازنشستگان عزیز فراهم کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و فاه اجتماعی یادآور شد: کارگران و بازنشستگان متقاضی از امروز صبح پنجشنبه با مراجعه به سامانه https://tem.mrud.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت رفاه صادقی فر ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینه تامین مصالح ساختمانی و نیز هلدینگ ها و شرکت های سازنده مسکن وجود دارد اجرای الگوهای های حمایتی متنوعی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است که زمینه کاهش قیمت تمام شده مسکن برای کارگران و بازنشستگان تحت پوشش را فراهم خواهد کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان