//
کدخبر: ۲۹۳۷۶۶ //

بیت کوین به ۲۸ هزار دلار رسید

ارزش بیت کوین تا ۲۸۳۰۰ دلار بالا رفت و بعد به سطح فعلی ۲۷۲۷۳ دلار بازگشت. این ارز مجازی در حال حاضر در رتبه یازدهم در میان سرمایه‌های بزرگ جهانی مثل فیسبوک، اپل، ویزا و تسلا قرار دارد.

بیت کوین به ۲۸ هزار دلار رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از راشا تودی، بیت کوین، بزرگترین سرمایه دیجیتال دنیا به روند صعود خود ادامه می‌دهد و در هر ساعت به یک رکورد جدید دست می‌یابد. این ارز مجازی تا 28 هزار دلار هم بالا رفته است.

ارز مجازی شماره یک دنیا در ساعت 14:15 به وقت گرینویچ تا 28300 دلار بالا رفت و بعد به سطح فعلی 27273 دلار بازگشت.

 ارزش بیت کوین 12 درصد در یک روز افزایش یافته و ظرفیت بازار آن به 515 میلیارد دلار رسیده است. بیت کوین در حال حاضر در رتبه یازدهم در میان سرمایه‌های بزرگ جهانی مثل فیسبوک، اپل، ویزا و تسلا قرار دارد. شاخص برتری بیت کوین برای اولین بار از مارس 2017 از 70 درصد فراتر رفته است.

جدیدترین گزارش شرکت اطلاعات بین المللی چاینا لیسیس نشان می‌دهد قیمت بیت کوین بیشتر توسط سرمایه‌گذاران سازمانی  که اکثرا در دنیای ارز مجازی تازه وارد هستند، تقویت شده است. سرمایه‌گذاران بزرگ 11.5 میلیارد دلار طی سه ماه گذشته به ارزش بیت کوین اضافه کرده‌ اند که باعث شده قیمت این ارز مجازی دوبرابر شود.

 بیت کوین 12 سال پیش توسط یک فرد یا گروه ناشناس با عنوان ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. تجارت بیت کوین در 2009 بر اساس یک شبکه برپایه بلاکچین آغاز شد. هدف از این سیستم ایجاد معاملات ایمنی است که نیازی به سیاست‌ها و قوانین بانک های مرکزی نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان