//
کدخبر: ۲۹۳۳۶۲ //

وزیر صمت: کارخانه‌هایی که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری نمی شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید کارخانه‌هایی مانند کارخانه‌های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزرات صمت نمی‌شوند.

وزیر صمت: کارخانه‌هایی که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری نمی شوند

به نقل از صدا و سیما، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: تولید کارخانه‌هایی مانند کارخانه‌های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزرات صمت نمی‌شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی اضافه کرد: عموم تولیدکنندگان براساس هزینه تمام شده، محصولات تولیدی خود را قیمت گذاری می‌کنند، اما موظفاند با تعیین شبکه توزیع، محصول تولیدی را با کمترین واسطه و قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.

رزم حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه بهترین راه کاهش قیمتها، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف است، گفت: خوشبختانه ۱۹ قلم کالای تولیدی کشور، در تولید و افزایش عرضه، رشد خوبی داشته اند که محصولات لوازم خانگی از جمله آن هستند.

وزیرصمت در پایان با اشاره به فعالیت سه شفیت بسیاری از کارخانه‌ها باهدف افزایش تولید، افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم، رانت خواری و دلالی از بازار حذف می‌شود، و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان