//
کدخبر: ۲۹۲۴۹۵ //

بورس تهران صعودی شد

بازار سهام امروز شنبه ۲۹ آذرماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۹۱ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار دارد.

بورس تهران صعودی شد

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۹۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۵۲۷ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۹۲۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۷۱۴ هزار و ۶۴ معامله به ارزش ۶۳ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۸۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۹۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۲۰ هزار و ۵۳۸ معامله انجام داده‌اند که ۲۴ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب،  صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان