//
کدخبر: ۲۸۹۰۵۷ //

آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام اعلام شد

۱۵ آذر آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام معرفی شد.

آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام اعلام شد

عادل علیپور در گفتکو با خبرنگاران گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برگزیده اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید تا ۱۵ آذر ماه در سامانه سجام، ثبت نام کنند. 
وی افزود: شرکت سهام عدالت استان قم، به عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد «وسقم» با سرمایه بالغ بر ۵۲۰۰ میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده اند از سود و منافع آن، بهره مند شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده وزیر اقتصاد در استان، ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، عضو شرکت سرمایه گذاری استانی هستند و با پیگیریهای متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورتهای مالی حسابرسی شده و سایر مدارک مورد نیاز، برای ورود به بورس، اقدام  و موفق شود.
وی گفت: تعداد ششصد و نود و چهار هزار و۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می باشند.
علیپور ادامه داد: با آزادسازی سهام عدالت، حدود ۲۹۳ هزار نفر که بالغ بر۴۲ درصد مشمولین، هستند، روش مستقیم وحدود ۴۰۲ هزار نفریعنی ۵۸ درصد، روش غیرمستقیم را انتخاب نموده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان