//
کدخبر: ۲۸۷۵۲۵ //

اعلام جزییات قیمت بلیت هواپیما+ جدول

براساس مصوبه شب گذشته شورای عالی هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی مجازند حداکثر ۱۰ درصد به سقف نرخنامه مصوب خرداد ماه امسال اضافه کنند. بنابراین، پرواز قشم رشت با نرخ یک میلیون و ۹۴ هزار و ۳۹۰ در صدر این نرخنامه قرار دارد.

اعلام جزییات قیمت بلیت هواپیما+ جدول

پس از حدود یک ماه کشمکش و جلسات متعدد، شب گذشته بالاخره تکلیف نرخ پروازهای داخلی مشخص و اعلام شد. بر اساس این مصوبه قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخی اعلام شده توسط انجمن شرکت های هواپیمایی در خرداد ماه ۱۳۹۹ به میزان ۱۰ درصد افزایش یافت. همچنین مقرر شد محدودیت ارزان ترین نرخ برای شرکت ها از جدول فوق حذف شده و از این به بعد هیچ حداقل قیمتی وجود نخواهد داشت. همچنین هیچ شرکت هواپیمایی مجاز به افزایش قیمت، بالاتر از سقف تعیین شده نیست.

به گزارش فرتاک نیوز؛ گرچه تا کنون نرخنامه جدید در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج نشده است اما ایرلاین‌ها حق ندارند بلیت پروازهای داخلی خود را بیشتر از ۱۰ درصد گران‌تر از نرخنامه قبلی بفروشند که بر این اساس بالاترین قیمت به پرواز قشم ایر اختصاص دارد. حداکثر نرخ این پرواز در خرداد ماه امسال  ۹۹۴ هزار ۹۰۰ تومان بود که با مصوبه شب گذشته قیمت بلیت آن نباید از یک میلیون و ۹۴ هزار و ۳۹۰ تومان تجاوز کند.

در پروازهای داخلی با مبداء تهران نیز ۶۰ مسیر و مقصد مختلف وجود دارد که حداکثر قیمت به پرواز تهران-چابهار با نرخ یک میلیون و ۸۶ هزار و ۵۸۰ تومان و کمترین قیمت به پرواز تهران-سمنان با ۴۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان اختصاص دارد و برای مشاهده حداکثر مجاز قیمت بلیت هواپیما در ۵۸ مسیر پروازی دیگر نیز به این جدول نگاه کنید.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان