//
کدخبر: ۲۸۴۶۵۰ //
نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز؛

مدیر باید عملیاتی باشد/ کاپیتان زنگنه نشان داد با هیچ کس تعارف ندارد

فرتاک؛ نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک در تحلیل هفتگی خود از اقدام کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در برخورد با ایرلاین متخلف و لغو پروازهای آن تشکر نمود.


به گزارش فرتاک نیوز؛ نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه‌های فرتاک در تحلیل هفتگی خود از اقدام کاپیتان تورج دهقانی زنگنه بابت  بازرسی سرزده از یک ایرلاین و برخورد با آن بدلیل عدم رعایت برخی از موارد تشکر نمود.
سردبیر فرتاک نیوز یکی از دلایل متفاوت بودن یک مدیر را حضور میدانی و نظارت مستقیم بر زیر مجموعه‌ها دانست و اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری یک جای بسیار حساس می‌باشد و نمی‌شود از پشت میز و دستوری مشکلات را برطرف نمود چرا که کوچکترین اشتباه ممکن است تاوان بسیاری سنگینی بدنبال داشته باشد.
دارستانی در این برنامه از اقدام کاپیتان تورج دهقانی زنگنه که بدون هماهنگی با ورود به پروازهای یکی از ایرلاین‌ها متوجه شده بود پروتکل‌های بهداشتی از سوی این ایرلاین رعایت نشده و در همان جا دستور به لغو پروازهای این ایرلاین داده بود، تشکر نمود و گفت دیگر مدیران نیز بایستی از پشت میز خود خارج شده و بصورت میدانی دنبال رفع مشکلات باشند.

بیشتر بخوانید:
کاپیتان تورج دهقانی زنگنه کیست؟+فیلم  http://fartaknews.com/n/1NMf

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه گفت: مدیران اگر می خواهند گامی د رجهت رفع مشکلات مردم بردارند با حضور در بین مردم و نظارت دقیق بر نیروها و سازمان های زیر مجموعه هم به ریز مسائل حوزه مدیریتی خود اشراف پیدا خواهند کرد و هم این که مدیران و پرسنل زیر مجموعه متوجه می شوند نظارت کافی وجود دارد و نمی توانند نسبت به برخی از مشکلات بی تفاوت باشند.
دارستانی بابت این اقدام کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، او را مدر برتر هفته کشور معرفی و ابراز امیدواری نمود دیگر مدیران نیز از این نوع مدیریت الگو برداری کنند.


 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان