//
کدخبر: ۲۸۳۳۳۳ //

وزیر صمت از قیمت های دستوری خودرو انتقاد کرد

وزیر صمت با بیان این که قیمت‌های دستوری، صنعت خودرو کشور را با زیان هنگفت روبرو کرده است گفت: با توجه نوع قیمت‌گذاری، شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

وزیر صمت از قیمت های دستوری خودرو انتقاد کرد

 علیرضا رزم‌حسینی با تاکید بر لزوم اتخاذ برخی تصمیمات چالشی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهبود شرایط کنونی کشور افزود: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی گفت: برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد.

وزیر صنعت‌، معدن و تجارت افزود: در حالی این مسئولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اما با همه توان در پیشبرد امور این وزارتخانه، تلاش خواهم کرد.

رزم حسینی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود شاید70 درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم.

وی گفت: بر این باوریم که در تصمیم گیری‌ها باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مبنای تصمیم‌گیری در این وزارتخانه رسیدن به اجماع حداکثری با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

رزم حسینی همچنین با بیان این که  قیمت‌های دستوری، صنعت خودرو کشور را با زیان هنگفت روبرو کرده است گفت: با توجه نوع قیمت‌گذاری، شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان