//
کدخبر: ۲۸۱۶۶۳ //

تبریک دولتی‌ها به پرسپولیسِ فینالیست

مسئولان و مقامات دولتی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفتند.

تبریک دولتی‌ها به پرسپولیسِ فینالیست
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس با برد تیم النصر عربستان در ضربات پنالتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. مقامات دولتی به‌صورت جداگانه به این اتفاق واکنش نشان دادند که در ادامه می‌بینید:

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توییتی نوشت:  جونم به این تیم، جونم به این بچه‌ها، جونم به این روحیه... ترکوندیم!
زنده‌باد ایران پرچم ایرانپرچم ایران
بچه‌ها مچکریم

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در پیام تبریک خود در اینستاگرام نوشت:  پیروزی غرورانگیز نماینده کشورمان در مصاف با تیم النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ملت شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم. این موفقیت که در شرایطی بسیار دشوار بدست آمد -خصوصا با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم در ساعات منتهی به بازی- شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد. از بازیکنان و کادر فنی نماینده شایسته کشورمان عمیقا تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان‌مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود. به این تیم افتخار می‌کنیم و امیدواریم موفقیت‌هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتر خود نوشت:  امشب، پرسپولیس در مقابل تیمی که متکی بردلار‌های زیاد وجنگ روانی به مصاف آمده بودباغیرت به پیروزی رسید. ایرانی همیشه ازسختی‌ها، سربلندبیرون آمده است. ما می‌توانیم در کنارهم، پیروزمندانه از همه بحران‌ها عبور کنیم. این پیروزی رابه همه مردم ایران وبازیکنان باغیرت این تیم تبریک می‌گویم.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در توییتی با تبریک صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت:  بازی زیبایی بود یازده نفر آل کثیر بودند دست مریزاد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان