//
کدخبر: ۲۷۹۲۹۸ //

مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه آغاز می شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه ابلاغ می‌شود و برای سال آینده باید مجدد برنامه‌ریزی شود.

مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه آغاز می شود

محمود مرتضایی‌فرد با اشاره به مرحله دوم طرح یاری بازنشستگان کشوری، گفت: بازنشستگان می‌توانند محصولاتی را که در شرکت فروشگاه‌های رفاه ارائه می‌شوند را تا سقف مورد نظر خرید کنند. محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: این فرصتی است که صندوق بازنشستگی کشوری برای افزایش قدرت خرید بازنشستگان خود تعریف کرده است. برای مرحله دی ماه هم فرصتی تعریف شده؛ اما برای سال آینده مجدد باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،مرتضایی‌فرد با بیان اینکه «بازنشستگان می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (SabaSRM) اعتبار خرید خود را ملاحظه کنند»، گفت: بازنشستگان تا سقف خرید به هر میزان که می‌توانند خرید می‌کنند؛ اما اعتبار آنها به مرحله سوم منتقل نمی‌شود.

وی افزود: بازنشستگانی که حقوق آن‌ها تا سقف مورد نظر در طرح قابل کسر و تقسیط شدن است، می‌توانند از تسهیلات طرح یاری بهره‌مند شوند؛ اما عموم بازنشستگان می‌توانند از مزیای این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفت وگویی تلویزیونی در مورد دیگر طرح‌های حمایتی که این صندوق در دست اجرا دارد، گفت: «بازنشستگان کشوری می‌توانند از تخفیف ۲۱.۵ درصدی خرید محصولات پگاه در افق کوروش بهره‌مند شوند. همچنین، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی و تقسیط 35 درصدی مجموعه‌های ایرانگردی و جهانگردی بهره‌مند شوند. دو طرح دیگر هم از مهرماه کلید می‌خورند که جزییات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان