//
کدخبر: ۲۷۴۶۸۹ //
از استاندار خراسان رضوی تا نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی

چهار گزینه‌ مطرح برای وزارت صمت را بشناسیم

با عدم رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، رئیس جمهور ۳ ماه فرصت دارد تا فرد دیگری را به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت به مجلس معرفی کند.

چهار گزینه‌ مطرح برای وزارت صمت را بشناسیم

صبح امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت و برنامه‌های حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این جلسه تعدادی از موافقان و مخالفان برنامه های مدرس خیابانی پای تریبون مجلس آمدند و به بیان توضیحاتی پرداختند .

به گزارش فرتاک نیوز،پس از شنیدن نظرات موافقان و مخالفان رأی گیری نمایندگان مجلس آغاز و در نهایت با  140 رأی مخالف، 104 رأی موافق و 10 رأی ممتنع از مجموع 254 آرای مأخوذه با حضور حسین مدرس خیابانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت شد.

با عدم رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، رئیس جمهور 3 ماه فرصت دارد تا فرد دیگری را به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت به مجلس معرفی کند.

در حال حاضر گزینه های مختلفی برای وزارت صنعت پیشنهاد شده است که از میان آنها باید به محمد خوش چهره، اقتصاددان​ و نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی، غریب پور رئیس فعلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان