//
کدخبر: ۲۷۴۲۷۰ //

انتصاب کاپیتان زنگنه با نظر مثبت دولت و رئیس جمهور بود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با نظر مثبت دولت و رئیس جمهور آقایان دهقانی زنگنه و برخورد به ریاست سازمان هواپیمایی و مدیرعاملی هما منصوب شدند.

انتصاب کاپیتان زنگنه با نظر مثبت دولت و رئیس جمهور بود

محمد اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و معارفه مدیرعامل ایران ایر اظهار داشت: باید از دشمنی با افراد با اغراض شخصی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: در چندین سال اخیر در همین صنعت هوایی وقت ما صرف دشمنی‌های بی‌خود و دادگاه‌ها شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌ انسجام و اعمال مدیریت مقتدر در صنعت ضرورت است تا ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مسیرهای فرعی دور کند. هدف دشمن تحریم و تسهیم ما است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: رابطه من و آقای عابدزاده،‌رابطه وزیر و معاون وزیر نیست. اصلاً با هیچ یک از مسؤولان چنین رابطه‌هایی نداریم و به صورت سیستمی و تیم‌ورکی کار می‌کنیم و هم افزایی و همگرایی یکپارچه داریم.

وزیر

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اتحاد، همبستگی،‌همدلی و یکپارچگی در این صنعت وجود دارد. ما قصد نداشتیم آقای دهقانی زنگنه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مدیر عاملی ایران ایر تغییر بدهیم، اما بالاخره به این جمع‌بندی رسیدیم و روزی که موضوع در دولت مطرح شد نیمی از وقت هیأت دولت صرف صنعت هوایی شد و به مذاکرات در باره صنعت گذشت.

اسلامی اظهار داشت: با نظر مثبت دولت و رئیس جمهور و شناخت مقام معظم رهبری آقایان تورج دهقانی زنگنه و علیرضا برخورد به سازمان هواپیمایی و ایران ایر آورده شدند. این افراد برای صنعت یک ثروت بزرگ محسوب می‌شوند و امیدواریم در تحقق اهداف ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یاری کنند، ضمن آنکه آقای عابدزاده هم همچنان به خانواده هوایی کشور تعلق دارد و در این صنعت می‌ماند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان