//
کدخبر: ۲۷۲۸۲۷ //
کاپیتان زنگنه در شورای معاونان "هما":

اکرام و رسیدگی به امور ایثارگران و بازنشستگان معزز همایی در الویت

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: اکرام و رسیدگی به امور ایثارگران و بازنشستگان معزز همایی در اولویت برنامه است.

اکرام و رسیدگی به امور ایثارگران و بازنشستگان معزز همایی در الویت
به گزارش فرتاک نیوز،

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، ریاست محترم هیات  مدیره و مدیرعامل "هما" در شورای معاونان مورخ ۶ مردادماه ضمن دستور اکید به معاونان شرکت در خصوص رسیدگی به امور ایثارگران و بازنشستگان گرامی "هما" و پرداخت معوقات این عزیزان در اسرع وقت، اظهار داشت: ایثارگران عزیز "هما" برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان از جان و مال خود گذشتند و با ایثار و از جان گذشتگی از مملکت اسلامی خود محافظت نمودند. همچنین بازنشستگان گرامی "هما" در سال‌های سخت تحریم با مدیریت و تلاش شبانه‌روزی، پرچم "هما" را در سراسر گیتی به اهتزار درآوردند و همای سرافراز امروز ثمره تلاش و از خودگذشتگی این عزیزان است.

مدیرعامل "هما" با اشاره به ارتباط نزدیک خود با عزیزان ایثارگر و بازنشسته همایی و پاسخ به درخواست‌های آنان افزود: اکرام و رسیدگی به امور ایثارگران و بازنشستگان معزز  در الویت کاری "هما" است.

کاپیتان زنگنه در خصوص محدودیت‌های مالی شرکت، گفت: با وجود شرایط سخت ناشی از گسترش ویروس کرونا و کاهش چشمگیر پروازها و همچنین افزایش تحریم‌ها بر صنعت هوایی و "هما" و کاهش شدید منابع درآمدی شرکت، تمامی تلاش‌مان را می‌کنیم تا رضایت کارکنان شرکت و بالاخص عزیزان ایثار گر و بازنشسته را فراهم نماییم.

لازم به ذکر است براساس دستور ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل "هما"، در راستای رسیدگی به مطالبات ایثارگران گرامی در گام اول، احکام مربوط به فوق العاده ایثار گری این عزیزان از تاریخ ۶ مردادماه صادر می‌گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان