//
کدخبر: ۲۷۲۰۹۷ //

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹ میلیون رسید

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته جاری به ۱۹ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴۸ تومان رسید و سود ۴۵۰ هزار تومانی عاید سهامداران شد.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 19 میلیون رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه 1 مرداد ارزش سهام عدالتشان به 19 میلیون و 634 هزار و 548 تومان رسیده است.

در ابتدای معاملات هفته جاری ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 19 میلیون و 184 هزار و 457 تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته 2.3 درصد سود معادل 450 هزار و 91 تومان عاید سهامداران عدالت شده است. در هفته پیش از آن سود 13 درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود که بر این اساس روند رشد سهام عدالت طی هفته جاری بسیار کند شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان